Marcin_Marcin Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witam, stałem się posiadaczem 300zx'a przed kilkami dniami, mam plan odświeżenia auta na nadchodzące lato. Planowane prace: Auto jest już u mechanika na sprawdzenie kompresji silnika, ogólny przegląd etc. Wymontowanie kompletnego zawieszenia, piaskowanie, lakierowanie proszkowe. Naprawa tapicerki w aucie - podsufitka zamocowana na druty, dywan w bagażniku wygląda średnio, poza tym wszystko ładne (fotele i dywan z przodu bez przetarć, boczki również OK). Naprawa klimatyzacji. Nowy lakier na aucie i nowe felgi. Auto ma pozostać oryginalne. W aucie po przejechaniu 200 km zauważyłem następujące problemy: Wskaźnik paliwa czasami opada w dół po czym powoli się podnosi w trakcie jazdy, np. spadł z 3/4 stanu do minimum po szybkim przejechaniu przez rondo i podnosił się przez kolejne 5 minut jazdy. Kontrolka od rezerwy, można powiedzieć, że świeci się wciąż, przygasa w trakcie jazdy po nierównościach. Wskaźnik ciśnienia oleju, w trakcie jazdy utrzymuje się pod wartością 30, ale często spada do około 15, czasami nawet do zera i bardzo powoli podnosi się do wspomnianych 30 (podobnie jak wskaźnik poziomu paliwa). Nie działa wskaźnik chwilowego zużycia paliwa, a może jest to coś innego? - ten wskaźnik pod poziomem paliwa, z oznaczeniem 0 _ 1/8 _ 1/4 ? Wskaźnik ładowania - nie działa . Srebrne elementy na panelu radia, widoczne przetarcia lakieru - może ma ktoś pomysł na naprawę? Uszkodzenie włącznika radia, samo się włącza w trakcie jazdy, a czasami jak ja chciałem włączyć, to się nie uruchamiało. Wskaźniki od nastawy temperatury i automatycznego ogrzewania (dwa prostokąty), wydaje mi się, że te wyświetlacze powinny mieć podświetlenie (które obecnie nie działa), w dzień z trudem widać wskazania, po zmroku zupełnie nic nie widać. Kontrolki od tempomatu na zegarach nie świecą w trakcie jazdy na tempomacie. Inne uszkodzenia na srebrnych elementach wykończenia wnętrza - przy lewarku od skrzyni biegów, przy sterowaniu szybami, na tych elementach głównie schodzi warstwa lakieru bezbarwnego (można to skrobać paznokciem). Pęknięte szkło lewego kierunku i lewego stopu. Urwane plastiki przy blokadach otwierania obu połówek szklanego dachu. Urwana linka lub cięgno otwierania wlewu paliwa. Ewentualna wymiana uszczelek drzwi i uszczelki pokrywy bagażnika. nie mam kontaktu z osobami zajmującymi się takimi autami / handlującymi częściami. będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc i dobrą radę przy naprawie swojego auta, zapraszam wszystkich do wypowiedzi w moim temacie. Na obecną chwilę rzecz, która najbardziej mnie nurtuje, to możliwość odnowienia srebrnych plastików na panelu radia, sama elektronika jest do ogarnięcia bez problemu, ale przebarwienia Jeśli ktoś zajmuje się importem części z USA lub Japonii to proszę o kontakty na Priv. W ramach postępu prac będę się starał sukcesywnie dodawać zdjęcia. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.