Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana radia 1din na 2 din


Elusionik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jak w temacie. Chce wymienić radio 1din na 2 din, czy oprócz panela mocującego muszę wymieniać przewody w środku? (mam zwykłe radio fabryczne 1din i chce założyć fabryczne 2din) Nie mam sterowania z kierownicy. Próbował ktoś robić takie rzeczy? Dużo przy tym grzebania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieścisz to przejściówki tylko i będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, możesz podpowiedzieć, jakie przejściówki powinny to być? Jestem kompletnie zielony w tym, a chce spróbować zrobić to własnymi siłami :)

I mam jeszcze jedno pytanie mam wersję Note'a z manualnymi lusterkami, pytanie moje jest takie, czy kable do lusterek mimo to są wyprowadzone, czy musiałbym pociągnąć kable przez cały samochód? (panel ze sterowaniem lusterek można kupić za grosze) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno, nie będzie problemu ze sparowaniem radia z samochodem? W sensie do nowego radia 2din mam też kod, nie ma żadnych zabezpieczeń przez które to nie wszystko nie zadziała? Do wyboru mam wersję oznaczoną jedynką, albo dwójką. Jakieś porady?

image.png.0c4f85491e8abe4e73c8a727429fe1ad.pngimage.png.46d5294561a9783c59594ad4c7b860df.png

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie chcesz, skoro zmieniasz na 2DIN od razu innego radia niż Nissanowskie? O wymianie konsoli środkowej oczywiście pamiętasz? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecisz coś? Po prostu używane można znaleźć w cenie do 200 zł, a na te chwile nie chce więcej wydawac. Może z czasem :) takim pisałem, ze o wymianie konsoli pamięta :D

Poza tym zależy mi na płytach CD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Raczej wstawisz, zależy od standardowych kostek.