snakeee Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Czy moglibyscie mi pomoc w rozgryzieniu typu silnika.... tzn. po wpisaniu VIN'a na ta ruska strone program dekoduje ze jest to silnik 20DE ale ma srebrna pokrywe zaworowa Coobcio w swoim poscie dotyczacym silnika 20DE napisal: Silniki występujące w Primerach GT P10 z czerwoną pokrywą zaworową 150KM@6400 183Nm@4800 Silniki wystepujące w Sunnych i 100Nx (słabsze nastawy ECU, pokrywa szara) 143KM@6300 171Nm@4600 tylko ze nic nie pisze o srebrnej pokrywie zaworow... VIN: SJNBCAP11U0341898 NR.SILNIKA: SR20341100Q Ile koni ma ten silnik ????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 wg http://www.club-nissan.ru/cars/vin to masz: NISSAN PRIMERA P11E ENGINE - SR20DE TYPE ENGINE więc jeśli to nie GT, to albo 130 albo 140 KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Jak tą szarą ładnie wypolerujesz to będzie jak srebrna. Jak szara (srebrna) pokrywa to napewno 130-136KM. Nie wiem dokładnie jak to jest ale gdybyś miał wersję GT to powinno chyba pokazać SR20DEH a nie samo SR20DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 No niestety GT to ona nie jest Teraz tylko pytanie czy to 130 czy 140 koni ????? Wiem ze mozna podjechac na hamownie ale ta primerka to jeszcze w komisie stoi ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Na 99% procent 130KM, te 140 konne były w P11.144. Poczytaj tutaj: http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/primera.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Na 99% procent 130KM, te 140 konne były w P11.144. Dokładnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 jest to silnik 20DE ale ma srebrna pokrywe zaworowa Trochę się kolega rozpędził, a całkowicie niepotrzebnie Nie bardzo rozumiem słowa "ale ma srebrną pokrywę zaworową". "Ale" mógłbyś mówić, gdybyś kupił auto jako GT, ale jeśli kupujesz zwykłą P11 to na 100% ma ona 130 konny silnik SR20DE ze srebrną pokrywą. Od tego trzeba było zacząć poszukiwania danych swojego silnika i na tym skończyć Niepotrzebnie rozmarzyłeś się o SR20DEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Napisalem "ale" bo Coobcio w swoim poscie opisuje silnik z czerwona pokrywa zaworowa (GT) i z czarna, natomiast nie napisal o srebrnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Napisalem "ale" bo Coobcio w swoim poscie opisuje silnik z czerwona pokrywa zaworowa (GT) i z czarna, natomiast nie napisal o srebrnej. Bo Coobcio nie zniża się już do poziomu "cywilnej" SR20DE Mimo, że sam ma srebrną pokrywę pod maską P.S. Czerwona pokrywa jest w P10 GT, a czarna w P11 GT. We wszystkich pozostałych jest srebrna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 jesli masz p11-144 (od jesieni 1999) to jedynym SR20DE tam stosowanym jest zmodernizowana jednostka napędowa, wykonana w całości ze stopów aluminium. Ma szarą pokrywę zaworów i system EODB, czyli ten z 2 sondami lambda. Osiąga on moc 103kW czyli 140KM. Innego benzynowego 2-litrowca nie było w P11-144. Z vinu wynika jednak że masz auto z lutego 1999, czyli model P11-120. Tam jest jeszcze stary SR20DE bez EODB. Ma 130 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 wszystko zalezy czy auto nie bylo sprowadzone z innego kraju, np w niemczech byly jeszcze wersje top sport 150 koni a w anglii zwykle cywilne z dobrym wyposazeniem trafialy sie z czarnym deklem zaworow i taka sama moca (150) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 wszystko zalezy czy auto nie bylo sprowadzone z innego kraju, np w niemczech byly jeszcze wersje top sport 150 koni a w anglii zwykle cywilne z dobrym wyposazeniem trafialy sie z czarnym deklem zaworow i taka sama moca (150) Ale Top Sport, to nic innego jak trochę odbajerowane GT, a gdyby miał auto z Anglii, to chyba by o tym wiedział Ta kierownica z prawej strony jednak przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.