Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Prosze o pomoc w sprawie silnika


snakeee
 Share

Recommended Posts

Czy moglibyscie mi pomoc w rozgryzieniu typu silnika....

tzn. po wpisaniu VIN'a na ta ruska strone program dekoduje ze jest to silnik 20DE ale ma srebrna pokrywe zaworowa

 

Coobcio w swoim poscie dotyczacym silnika 20DE napisal:

 

Silniki występujące w Primerach GT P10 z czerwoną pokrywą zaworową

150KM@6400

183Nm@4800

 

Silniki wystepujące w Sunnych i 100Nx (słabsze nastawy ECU, pokrywa szara)

143KM@6300

171Nm@4600

 

tylko ze nic nie pisze o srebrnej pokrywie zaworow...

 

VIN: SJNBCAP11U0341898

NR.SILNIKA: SR20341100Q

 

 

Ile koni ma ten silnik ?????????????

Link to comment
Share on other sites

Jak tą szarą ładnie wypolerujesz to będzie jak srebrna.

 

Jak szara (srebrna) pokrywa to napewno 130-136KM.

 

Nie wiem dokładnie jak to jest ale gdybyś miał wersję GT to powinno chyba pokazać SR20DEH a nie samo SR20DE.

Link to comment
Share on other sites

No niestety GT to ona nie jest :(

 

Teraz tylko pytanie czy to 130 czy 140 koni ?????

Wiem ze mozna podjechac na hamownie ale ta primerka to jeszcze w komisie stoi :))

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
jest to silnik 20DE ale ma srebrna pokrywe zaworowa

Trochę się kolega rozpędził, a całkowicie niepotrzebnie ;) Nie bardzo rozumiem słowa "ale ma srebrną pokrywę zaworową". "Ale" mógłbyś mówić, gdybyś kupił auto jako GT, ale jeśli kupujesz zwykłą P11 to na 100% ma ona 130 konny silnik SR20DE ze srebrną pokrywą. Od tego trzeba było zacząć poszukiwania danych swojego silnika i na tym skończyć ;) Niepotrzebnie rozmarzyłeś się o SR20DEH ;)

Link to comment
Share on other sites

Napisalem "ale" bo Coobcio w swoim poscie opisuje silnik z czerwona pokrywa zaworowa (GT) i z czarna, natomiast nie napisal o srebrnej.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Napisalem "ale" bo Coobcio w swoim poscie opisuje silnik z czerwona pokrywa zaworowa (GT) i z czarna, natomiast nie napisal o srebrnej.

 

Bo Coobcio nie zniża się już do poziomu "cywilnej" SR20DE ;) Mimo, że sam ma srebrną pokrywę pod maską ;)

 

P.S. Czerwona pokrywa jest w P10 GT, a czarna w P11 GT. We wszystkich pozostałych jest srebrna.

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

jesli masz p11-144 (od jesieni 1999) to jedynym SR20DE tam stosowanym jest zmodernizowana jednostka napędowa, wykonana w całości ze stopów aluminium. Ma szarą pokrywę zaworów i system EODB, czyli ten z 2 sondami lambda. Osiąga on moc 103kW czyli 140KM. Innego benzynowego 2-litrowca nie było w P11-144. Z vinu wynika jednak że masz auto z lutego 1999, czyli model P11-120. Tam jest jeszcze stary SR20DE bez EODB. Ma 130 koni

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

wszystko zalezy czy auto nie bylo sprowadzone z innego kraju, np w niemczech byly jeszcze wersje top sport 150 koni a w anglii zwykle cywilne z dobrym wyposazeniem trafialy sie z czarnym deklem zaworow i taka sama moca (150)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
wszystko zalezy czy auto nie bylo sprowadzone z innego kraju, np w niemczech byly jeszcze wersje top sport 150 koni a w anglii zwykle cywilne z dobrym wyposazeniem trafialy sie z czarnym deklem zaworow i taka sama moca (150)

Ale Top Sport, to nic innego jak trochę odbajerowane GT, a gdyby miał auto z Anglii, to chyba by o tym wiedział ;) Ta kierownica z prawej strony jednak przeszkadza ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...