Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Prosze o pomoc w sprawie silnika


snakeee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy moglibyscie mi pomoc w rozgryzieniu typu silnika....

tzn. po wpisaniu VIN'a na ta ruska strone program dekoduje ze jest to silnik 20DE ale ma srebrna pokrywe zaworowa

 

Coobcio w swoim poscie dotyczacym silnika 20DE napisal:

 

Silniki występujące w Primerach GT P10 z czerwoną pokrywą zaworową

150KM@6400

183Nm@4800

 

Silniki wystepujące w Sunnych i 100Nx (słabsze nastawy ECU, pokrywa szara)

143KM@6300

171Nm@4600

 

tylko ze nic nie pisze o srebrnej pokrywie zaworow...

 

VIN: SJNBCAP11U0341898

NR.SILNIKA: SR20341100Q

 

 

Ile koni ma ten silnik ?????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tą szarą ładnie wypolerujesz to będzie jak srebrna.

 

Jak szara (srebrna) pokrywa to napewno 130-136KM.

 

Nie wiem dokładnie jak to jest ale gdybyś miał wersję GT to powinno chyba pokazać SR20DEH a nie samo SR20DE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety GT to ona nie jest :(

 

Teraz tylko pytanie czy to 130 czy 140 koni ?????

Wiem ze mozna podjechac na hamownie ale ta primerka to jeszcze w komisie stoi :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger
jest to silnik 20DE ale ma srebrna pokrywe zaworowa

Trochę się kolega rozpędził, a całkowicie niepotrzebnie ;) Nie bardzo rozumiem słowa "ale ma srebrną pokrywę zaworową". "Ale" mógłbyś mówić, gdybyś kupił auto jako GT, ale jeśli kupujesz zwykłą P11 to na 100% ma ona 130 konny silnik SR20DE ze srebrną pokrywą. Od tego trzeba było zacząć poszukiwania danych swojego silnika i na tym skończyć ;) Niepotrzebnie rozmarzyłeś się o SR20DEH ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger
Napisalem "ale" bo Coobcio w swoim poscie opisuje silnik z czerwona pokrywa zaworowa (GT) i z czarna, natomiast nie napisal o srebrnej.

 

Bo Coobcio nie zniża się już do poziomu "cywilnej" SR20DE ;) Mimo, że sam ma srebrną pokrywę pod maską ;)

 

P.S. Czerwona pokrywa jest w P10 GT, a czarna w P11 GT. We wszystkich pozostałych jest srebrna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

jesli masz p11-144 (od jesieni 1999) to jedynym SR20DE tam stosowanym jest zmodernizowana jednostka napędowa, wykonana w całości ze stopów aluminium. Ma szarą pokrywę zaworów i system EODB, czyli ten z 2 sondami lambda. Osiąga on moc 103kW czyli 140KM. Innego benzynowego 2-litrowca nie było w P11-144. Z vinu wynika jednak że masz auto z lutego 1999, czyli model P11-120. Tam jest jeszcze stary SR20DE bez EODB. Ma 130 koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pavoolon

wszystko zalezy czy auto nie bylo sprowadzone z innego kraju, np w niemczech byly jeszcze wersje top sport 150 koni a w anglii zwykle cywilne z dobrym wyposazeniem trafialy sie z czarnym deklem zaworow i taka sama moca (150)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger
wszystko zalezy czy auto nie bylo sprowadzone z innego kraju, np w niemczech byly jeszcze wersje top sport 150 koni a w anglii zwykle cywilne z dobrym wyposazeniem trafialy sie z czarnym deklem zaworow i taka sama moca (150)

Ale Top Sport, to nic innego jak trochę odbajerowane GT, a gdyby miał auto z Anglii, to chyba by o tym wiedział ;) Ta kierownica z prawej strony jednak przeszkadza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...