robert45 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Nissan rozpoczyna nową akcję serwisową. "kampania przywoławcza nr.PG7BO "poduszka powietrzna pasażera". Otrzymałem polecenie kontaktu z serwisem. Nie wiem jaką wadę ma poduszka pasażera, ale jest to już kolejne zaproszenie. W 2016 również była akcja serwisowa dotycząca poduszki pasażera, w której uczestniczyłem. Wymieniony został zestaw ogranicznika poduszki powietrznej. Macie również zaproszenie do serwisu?. Po kontakcie z dealerem Nissana otrzymałem informację, że jest to nowa akcja serwisowa. Czyżby poduszka pasażera była tak wadliwa, że co kilka lat należy wymienić elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 (edytowane) Nie, po prostu wymienili ładunek poduszki zły na zły. Nissan montuje to co najtańsze, a Takata ma problemy jakościowe od lat. Edytowane 5 Marca 2020 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Dla 2005 tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 To nie działa tak w grupie renault że dla danego rocznika coś obowiązuje lub nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Do mnie też przyszło dwa dni temu. Nie biorą rocznikami czy modelami tylko jak leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 (edytowane) OK. Edytowane 8 Marca 2020 przez robert45 zmiana treści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.a.n.o Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 (edytowane) 04.03.2020 dostałem pismo o kampanii związanej z bezpieczeństwem: "Niniejsze powiadomienie dotyczy Państwa pojazdu, kampania przywoławcza nr PS3B2". Pomyślałem, że to jakaś ściema. Moje auto ma już 17 lat...Zadzwoniłem jednak do najbliższego serwisu nissana i tu niespodzianka..."Zamawiamy ładunek poduszki i oddzwonimy, żeby umówić się na termin wymiany".Po jakimś czasie telefon, że już mają i umawiamy się na 30.04. Przyjeżdżam, kilka papierków do wypełnienia, ok. 40 min. pracy mechanika i odjazd. Jestem pod wrażeniem. Jeździłem kilkoma markami samochodów od "malucha" począwszy, (a jeszcze był moskwicz ojca) przez Ladę, Poloneza, Fiata Regatę, Reno Trafic, ale żaden producent nigdy nie zainteresował się użytkownikiem swojego produktu. Wielkie plusy dla Nissana, jak też jego serwisu NOVELLUS w Zgłobicach.Piszę to, gdyż dzisiaj przed południem zatelefonowała do mnie pani, która zapytała, jak oceniam sposób i jakość obsługi klienta w tym właśnie przypadku. Edytowane 6 Maja 2020 przez J.a.n.o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Nie żartuj tak nawet. Każdy producent który stosował tą kupę od Takaty zamiast poduszek normalnych producentów jest zobligowany docierać w ten sposób do posiadaczy poszczególnych modeli, niezależnie czy to Nissan czy Renault, Toyota czy cokolwiek innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.a.n.o Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Takich szczegółów nie znam. Nie żartowałem mam ponad 50-tkę i spotkałem się z takim czymś po raz pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Bo nikt do tej pory takiej imby jak grupa renault na spółkę z toyotą i hondą jeszcze nie odwalił na taką skalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.a.n.o Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 W porządku. Ja powiedziałem tylko swoje zdanie. Gdybyś pojeździł ładą w której co parę tyś. km. ukręcał się napęd rozdzielacza zapłonu, który trzeba było mieć przy sobie i umieć go jeszcze wymienić..... Mówię o latach 90+ i to w Niemczech, to co wtedy? Ja nie mówię o tym, że gdzieś, ktoś,kiedyś popełnił błąd, lecz o tym, że można się do niego przyznać. A może dzięki temu pozyskać nowego klienta? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.