Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przyłapany w przebraniu :) Nowy X T33?


Smakor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

X nie za bardzo miał konkurencję jak kupowałem. A research był obszerny.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro na ponad tydzień mój pulsar ląduje u blacharza. W międzyczasie zacząłem się zastanawiać czy rdza w pokazanych przeze mnie miejscach nie jest wynikiem poprzedniej naprawy gwarancyjnej. Dałem wtedy dlatego, że widziałem za dachową rynienką pod klapą pęknięcie lakieru wzdłuż łączenia blach i na tym pęknięciu coś co przypominało rudą. Oni to zdarli, masy wyskrobali, wytrawili. Położyli na nowo i pomalowali wszystko do łączenia blach nad tylnymi lampami. Ruda wylazła teraz na tym gdzie oni robili i tuż obok. Może to jednak efekt nie do końca dobrze zrobionej naprawy gwarancyjnej. Wczoraj zmieniałem koła. Obejrzałem progi, podproża, wnętrza kielichów, bele przy silniku, wzdłuż spodu. Wszędzie póki co czysto. Z ciekawości ostatnio oglądałem służbowego forda. Też ma takie pęknięcie za rynienką pod klapą na zejściu. Znalazłem też zdjęcia almery. Jakieś miałem spod klapy. Też miała takie pęknięcie, ale ani ford, ani almera nie ma/  miała wykwitu rdzy poniżej tego. Popatrzcie w swoich xtrailach i qq czy nie macie tego samego. Te elementy karoseri pracują i pewnie wiele samochodów to ma, ale może tylko ja zwróciłem uwagę na gwarancji na to i może robienie tego to był błąd :) Tak czy inaczej to trzeci rok z rzędu, że muszę coś robić. W pierwszym klima, w drugim napinacz rozrządu, teraz rdza. Ale jeszcze 5-6 lat i może znowu będzie nissan. Jakbym nie patrzył zawsze mi wychodzi opcje, cena, jakość lepiek niż konkurencja. Takiego pulsara w full opcji 4-5 lat można kupić poniżej i do 40 tys. zł. W tej cenie są golfy gołodupce i z przebiegami ok. 150000 km. Jak chcecie coś w wyposażeniu pulsara to już. min. 45-55 tys. zł. Qq wydaje się drogi, ale znowu jak się popatrzy na wypisażenie do ceny i odpali takie otomoto to konkurencja z reguły jest z 5000, 10 tys. zł drożej. Z toyot to mi się podoba tylko ta co ją ostatnio przywrócili do sprzedaży w Europie. No może jeszcze corrola. Chr czy rav4 to paskudztwo. Hondyvteż brzydkie. Jedynie civic type r mi się jako tako podoba, ale to przez te pakiety stylistyczne, które maskują jej brzydotę. A gdyby nie silnik to w ogóle nie ma na co patrzeć. Pulsar moż nie jest najpiękniejszy ale wg mnie w swojej klasie około 2014 rokuvtylko mazda 3 była ładma. Ewentualnie leon, ale tylko z zewnątrz, bo wnęyrze to porażka. Reszta aut w niczym ładmiejsza nie była. A nowy x choć mi się średnio z przodu podoba to jak patrzę na to co konkurencja wypuszcza w 2021 to i tak należy do ładniejszych. Zwłaszcza w środku wpasowuje się w moje odczucia. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć fotki na które miejsce zwracać uwagę. Tylna klapa w Focusie potrafi w ciągu 3 lat pokryć się rudą :) Tak jak w Oplach słynny tylny zamek na nadkolu i jego okolice. . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, tomkek1912 napisał:

Jutro na ponad tydzień mój pulsar ląduje u blacharza. W międzyczasie zacząłem się zastanawiać czy rdza w pokazanych przeze mnie miejscach nie jest wynikiem poprzedniej naprawy gwarancyjnej.

Albo Ty i ExploRer jesteście totalnymi pechowcami, albo ja farciarzem. Jak zobaczyłem te wasze fotki tylnej części Pulsara, to włos mi się zjeżył na głowie. Pojechałem na myjkę, dokładnie wysuszyłem i zajrzałem dokładnie wszędzie gdzie tylko "oko sięga". Tylna klapa, słupki, progi, nadkola, komora silnika ... i czyściutko. Nawet lampki oświetlenia tablicy zdemontowałem, by zerknąć co tam pod nimi. Zero jakichkolwiek symptomów, które mogłyby mnie zaniepokoić. Blacha i lakier jakbym dopiero co zjechał z fabrycznej taśmy.

Nawiasem mówiąc ktoś pisał, że do żarówek tablicy nie ma dojścia od zewnątrz, bo za krótkie kabelki. U mnie kabelek zarówno lewej jak i prawej lampki jest na tyle długi, że bez problemu można by lampkę po wyjęciu z zaczepów wysunąć na ponad 10 cm, nie wypinając żarówki. Kabelek okala lampkę, więc zerknijcie ponownie jak to u was wygląda.

26 minut temu, Smakor napisał:

Wrzuć fotki na które miejsce zwracać uwagę.

Ich fotki masz TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak andrzej link podaje, ale wrzuce z innej perspektywy. Za uszczelką rynienki dachowej. I zawias zwłaszcza od strony przeciwnej jak my patrzymy. Ta maź to smar. Nawet jak siadała rosa to w tym miejscu woda była. Mimo, że to element wypukły. 

IMG_20201115_145541.jpg

IMG_20201115_145657.jpg

IMG_20201115_145557.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy my nadal rozmawiamy o nowym X-trailu?
Almera czy Leaf to całkiem inne modele - łączy je tylko znaczek producenta - zresztą i to nie zawsze jest prawda kiedy dana marka robi  modele auta w kooperacji z inną (X-trail, Koleos).
To coś jak legendarna korozja w Mercedesie (Sprinterze) - to nijak ma się do innych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Byłem obejrzeć nowego rogue-a(x-traila) w salonie, a także się nim przejechałem. Na żywo robi mega wrażenie , własciwie wszystko jest fajniejsze w srodku od starego. Skrzynię CVT też poprawili zachowuje się fajnie i nie jest tak głosna jak stara.  Jakość kamer 360 jest dużo lepsza. 

20201205_103222.jpg

20201205_103231.jpg

20201205_103239.jpg

20201205_113441.jpg

20201205_114115.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Varicella

Fajnie... pojadę dopiero za 2,5 roku roku. Bo na 3 lata mam leasing... zastanowię się bo wykup będę miał za grosze... czy sprzedać, zostawić w rozliczeniu i czy Nissan nadal.... Obecny X-Trail bardzo mi odpowiada, nie drażni mnie trącące myszką wnętrze.... a nowy  na zdjęciach mnie nie porywa, podobnie jak RAV-ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakup zrobiony, wymieniłem mojego starego rogue na nowego (biały ze zdjecia). Przejechałem się nim dziś 100 mil i mogę stwiedzić poprawili silnik (ma więcej mocy) i skrzynię  CVT ,działa jak zwykly 8 stopniowy automat i nie czuć na niej uślizgu.Jest dużo ciszej w srodku ,wydaje się też większy ,  materiały są lepszej jakości. Pro pilot działa bardzo fajnie, samochód prowadzi się własciwie sam :)  Tryb sport jest  tym czym powinien być od początku.  Ogrzewanie działa  bardzo dobrze, podgrzewana kierownica jest nareszcie podgrzewana :)  

Minusy brak pamięci foteli oraz klapa bagażnika nie jest otwierana z nogi, wszystko to miał mój stary rogue.

Największy minus na dziś dzień , to dzwięk dmuchawy ogrzewania, muszę podjechać do serwisu, aby to sprawdzili.  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linia boczna przypomina mi moją RAV'kę
Fajny

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 11.12.2020 o 06:07, stuff1000 napisał:

Zakup zrobiony, wymieniłem mojego starego rogue na nowego (biały ze zdjecia)...

Minusy brak pamięci foteli oraz klapa bagażnika nie jest otwierana z nogi, wszystko to miał mój stary rogue.

Największy minus na dziś dzień , to dzwięk dmuchawy ogrzewania, muszę podjechać do serwisu, aby to sprawdzili.  

Mam pytanie odnośnie kanapy.

Z filmów i fotek wynika ze chyba brak przesuwanej kanapy (w zadnym teście a obejrzalem ok 10 nie ma o tym wzmianki). I tez nie napotkalem info o regulacji kąta nachylenia kanapy. Nie wspomnę juz o braku otworu na narty.

Jesli faktycznie Nissan z tego wszystkiego zrezygnował to jest spory błąd. To dyskwalifikuje dla mnie ten model niestety. Często korzystalem z maxymalizacji bagaznika przy 2 osobach na pokładzie jadac na narty lub na Mazury. Po przesunieciu kanapy do przodu i dajac max do pionu oparcie moglem zaladowac pół domu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, stuff1000 napisał:

Kąt regulacji kanapy jest, natomiast nie jest ona przesuwana.  

Dzieki za info. Zauważyłem ze kanapa blokuje się na metalowych "uszach" wystających z wew. nadkoli, i pomyslałem ze to nie daje możliwości regulacji kąta.

W sumie to nie rozumiem tego braku przesuwania. Wszystkie konkurencyjne marki robią to w standardzie, nawet w segmentach C i B.

No trudno..może dodadzą w lifcie, a jeśli nie to chyba Tiguan będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie użyłem a kanapa zawsze ustawiania maksymalnie do tyłu i oparcie też. W X raczej to wynikało z wersji 7 osobowej wydaje się. Tam to miało sens. Dla mnei praktyczne zastosowanie tej regulajci kanapy i kata jest żadne. Kupowałem X ze względu na dużo miejsca z tyłu na nogi. Jak coś chce przewieźć to i tak składam kanapę tylną, kawałek albo całą. Dla mnie to nie potrzebna funkcja wkurzająca przy składaniu kanapy (w innych autach się po prostu zatrzaskuje a tu ze względu na regulację brutalnie się odbija i trzeba delikatnie "zamknąć"  ;/)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Varicella

A ja jestem zadowolony z przesuwanej kanapy. Dotychczas dwa razy z tego korzystałem i dla tego było warto... nie musisz się zastanawiać czy się zmieści - a tak miałem w QQ i w nim woziłem "trumienkę"... tzn box, bo wielokroć bagażnik rozczarowywał. Każda możliwość konfiguracji przestrzeni w samochodzie jest NA PLUS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale nowy X jest dużo większy w srodku i ta regulacja, moim zdaniem jest zbędna . Lepiej by dali regulację wysokosci pasa na tylnym siedzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2020 o 00:44, stuff1000 napisał:

Tak ale nowy X jest dużo większy w srodku i ta regulacja, moim zdaniem jest zbędna . Lepiej by dali regulację wysokosci pasa na tylnym siedzeniu.

No wlasnie to zalatwialo sie przesunieciem kanapy i zmiana kąta nachylenia. Za wysoki punkt mocowania jest dla osób niższych. Ale wtedy im mozna przesunac kanape do przodu i bez problemu zmieszczą nogi. Wtedy punkt mocowania byl bardziej z tyłu i pod mniejszym kątem pas przebiega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zważywszy, że Nissan oficjalnie już ogłosił wycofanie się z Europy, a głównie z Europy Wschodniej (Polska, Węgry), oraz to, że rozpoczyna zamykanie fabryk w Europie, to raczej słabo widzę nowego T33  (Rouqe) w Europie. Dodatkowo jego sprzedaż ma się opierać poprzez sieć dilerską Renault, to chyba prędzej pojawi się jakiś klon T33 pod marką Renault.

https://europe.autonews.com/automakers/nissan-plans-more-european-cuts-report-says

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sądząc po cenie nowego QQ (wersja powitalna >130k) T33 będzie bardzo, bardzo drogi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w ogóle będzie w EU to raczej nie może być bardzo bardzo drogi... bo nikt go nie kupi :) Aczkolwiek pewnie wersji jaką mam nie kupię za 110 :) BTW zostały mi 3 lata leasingu podejrzewam, że w tym czasie auta przejdą kilka poważnych modernizacji bo ostatnio co roku normy się zmieniają. To może trzeba będzie go zostawić na dłużej ;P Nic mi w nim nie brakuje w zasadzie. A za chwilę liczba dzieci do wożenia się pomniejszy to może i QQ wystarczy albo inny Sportage.

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Varicella
8 godzin temu, Smakor napisał:

Jeśli w ogóle będzie w EU to raczej nie może być bardzo bardzo drogi... bo nikt go nie kupi :) Aczkolwiek pewnie wersji jaką mam nie kupię za 110 :) BTW zostały mi 3 lata leasingu podejrzewam, że w tym czasie auta przejdą kilka poważnych modernizacji bo ostatnio co roku normy się zmieniają. To może trzeba będzie go zostawić na dłużej ;P Nic mi w nim nie brakuje w zasadzie. A za chwilę liczba dzieci do wożenia się pomniejszy to może i QQ wystarczy albo inny Sportage.

słusznie. Ja mam leasing na 3 lata, to pozostały mi dwa a samochodzik mi odpowiada mimo trącącego myszką kokpitu. Raczej zamiast niego wymienię leciwego Peugeota 107 na  jakiegoś mini Hot hatcha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2021 o 20:28, Varicella napisał:

słusznie. Ja mam leasing na 3 lata, to pozostały mi dwa a samochodzik mi odpowiada mimo trącącego myszką kokpitu. Raczej zamiast niego wymienię leciwego Peugeota 107 na  jakiegoś mini Hot hatcha

kamyczek do mojego ogródka ;)

mój X ma już ponad 5 lat (wersja środkowa za 104k) przy przebiegu 55k. Tak cholera go lubię, że po prostu żal mi na ten moment go oddać komuś innemu za (powiedzmy) 60+k. Po za tym, przez Covida i zmiany w mentalności firm, być może będę robił max 10k rocznie. Samochodzik pojemny, silnik oszczędny (dig-t), wyposażenie solidne, jakość zadowalająca, problemów większych niet...a ten kokpit (sic!) - każdy za 5 lat bedzie stary :unsure: - co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się spieszyć i podejmować pochopnych decyzji, chyba ze jestes z tego pokolenia ktore bez kolorowego podswietlenia deski i you tube w radiu auta nie kupi (sic!)
Jak mijam innego Xa na ulicy myśle sobie "Ja tez mam takie fajne auto?".
Jak jeździłem Corollą nigdy tak nie pomyślalem...

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...