htw Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Witam Serdecznie ! Mam problem z alarmem (Challenget NT.). Prawdopodobnie uległ uszkodzeniu. Akumulator jest OK, bateria w pilocie wymieniona. Samochód nie reaguje na pilota, czerwona lampka mruga z lewej strony koło kierownicy. Nie odpalę. W moim przypadku jest możliwość odpalenia poprzez ciche rozbrojenie, ale nie mam oczywiście kodu PIN. Najchętniej bym się pozbył alarmu (który nie działa - nie wyje), tylko nie chciałbym czegoś uszkodzić - sytuacja jak na zdjęciu, wydaje mi się, że trzeba odpiąć kable i zamknąć obwód, do wyboru są trzy kable: biały, czarny i czerwony. Panowie ratujcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 To co pokazujesz to syrena alarmu a nie sterownik xD Sterownik będzie pod parownikiem zapewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
htw Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Ooo dziękuję za odpowiedź, dobrze, że skonsultowałem xD czyli trzeba nurkować pod deskę rozdzielczą od strony pasażera, tam gdzie schowek (schowek mam ściągnięty) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Najczęściej mniej więcej tam wrzucali sterowniki albo obok bezpieczników wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
htw Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 bezpieczniki są w komorze silnika oraz w kabinie więc rozumiem, że chodzi o to miejsce w kabinie (nigdy tam nie zaglądałem xD) mając na uwadze mój żenujący poziom wiedzy, będę w stanie to ogarnąć sam czy raczej zabrać ze sobą jakieś machera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Po prostu odepnij wtyczkę od sterownika. Przynajmniej challenger którego miałem z ASO w almerze był tak prosty że tyle wystarczyło żeby się go pozbyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
htw Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 challenge accepted ! jadę i działam, jak mi się uda - flaszka leci dla Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.