tyminkson Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Witam! Nissan navara 2.5 dci 2007 rok . Po sprawdzeniu poziomu płynu chłodniczego dolałem jakieś 2 litry .Po przejechaniu 4 kilometrów zauważyłem plamę z prawej strony pod autem . Okazało sie że płyn wylatuje pod ciśnieniem przelewem ze zbiorniczka wyrównawczego .Płyn jest czysty zero oznak oleju czy masła , olej też wygląda ok . Na wskaźniku temperatury pokazuje jakby była nie dogrzana .Termostat wymieniony na nowy .Jazda i pozostałe osiągi bez zmian wszystko ok. Po odkręceniu korka chłodnicy wybija płyn .Jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 A nie śmierdzi spalinami? Mogą być przedmuchy na uszczelce głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyminkson Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Nie śmierdzi spalinami, dziś chłodniczka egr ominięta, podmieniona chlodnica wody na drugą dalej wali ciśnienie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Nie mam innego pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 uszkodzona uszczelka pod glowicą, i oby tylko tyle bo może to być też pęknięta głowica. jak dobrze pamietam między 3-4 cylinderm, swego czasu był/jest to słaby punkt głowic. Nie musi być czuc spalin w płynie, i nie musi być olej, nawet wody nie bedzie w oleju czy cylindrach. Kompresja ucieka do kanału z cieczy, najlepiej zrobić pomiar ciśnienia, i też można sprawdzić płyn pod kątem CO2. Testy są na alledrogo. Nie ma innej możliwości, twarde napęczniałe węże i wywalanie płynu świadczy zazwyczaj tylko o jednym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyminkson Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Mierzyłem ciśnienie na każdym cylindrze taka wartość ,wydaje mi się że za dużo. Jutro zrobię test co2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 A kolega wypiął bezpiecznik od pompy wtryskowej? Niemożliwe aby silnik miał taką kompresję. Ponadto jeśli pęknięcie uszczelki bądz głowicy będzie mikro to ta próba może tego nie pokazać. Po drugie nieszczelnośc może się zwiększać dopiero po uzyskaniu temp pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.