Guest sanczo Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Witam Klubowiczów. Od 2 m-cy jestem posiadaczek czerwonej Primerki P11.144 1.8 litra. Oczywiście na razie jestem zadowolony, silniczek pracuje całkiem nieźle, i wszystko działa prawidłowo. Ale!!! Nadszedł czas wymiany oleju w skrzyni biegów (70.000 km przejechane) i tutaj okazał asię problem. W serwisie nie mogą odkręcić sruby spustu oleju ze skrzyni. Nie chcieli za bardzo przegiąć z siła aby nasadka nie obróciła się w rowkach śruby i powiedzieli, że w ten sposób się nie da tego odkręcić. Zasugerowali warsztat samochodowy i odkręcenie śruby na gorąco. Przyznaję się, nie jestem mechanikiem i nie wiem czy to jest jedyna i dobra droga działania. Proszę pomóżcie mi w wyborze metody i sposobie odkręcenia tego spustu tak aby nic nie uszkodzić. Sławomir Stanek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 ja tez miałem ten problem wziołem kanał na godziny i dłubałem ze śrubami... ale... poradziłem sobie po godzinie w taki sposób: zaczełem dokecac śrube i... lekko poszła na zakrecaniu i wtedy odkreciła sie bez problemu pewnie to wnika z tego ze stalowa śruba zaciera sie w aluminiowym korpusie tak jak śruby nierdzewne np A4 i A2 jak sie da ten sam rodzaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 a u mnie przy wymianie oleju w skrzyni fachura najpierw porządnie spryskał śrubę WD-40 i po 5 minutach odkręcał, niestety była mocno zapieczona, jak odkręcał to tak się pierdo...ł, że rzucał kur..mi przez 5 minut #-o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.