Gość sanczo Opublikowano 11 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 Witam Klubowiczów. Od 2 m-cy jestem posiadaczek czerwonej Primerki P11.144 1.8 litra. Oczywiście na razie jestem zadowolony, silniczek pracuje całkiem nieźle, i wszystko działa prawidłowo. Ale!!! Nadszedł czas wymiany oleju w skrzyni biegów (70.000 km przejechane) i tutaj okazał asię problem. W serwisie nie mogą odkręcić sruby spustu oleju ze skrzyni. Nie chcieli za bardzo przegiąć z siła aby nasadka nie obróciła się w rowkach śruby i powiedzieli, że w ten sposób się nie da tego odkręcić. Zasugerowali warsztat samochodowy i odkręcenie śruby na gorąco. Przyznaję się, nie jestem mechanikiem i nie wiem czy to jest jedyna i dobra droga działania. Proszę pomóżcie mi w wyborze metody i sposobie odkręcenia tego spustu tak aby nic nie uszkodzić. Sławomir Stanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 ja tez miałem ten problem wziołem kanał na godziny i dłubałem ze śrubami... ale... poradziłem sobie po godzinie w taki sposób: zaczełem dokecac śrube i... lekko poszła na zakrecaniu i wtedy odkreciła sie bez problemu pewnie to wnika z tego ze stalowa śruba zaciera sie w aluminiowym korpusie tak jak śruby nierdzewne np A4 i A2 jak sie da ten sam rodzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 a u mnie przy wymianie oleju w skrzyni fachura najpierw porządnie spryskał śrubę WD-40 i po 5 minutach odkręcał, niestety była mocno zapieczona, jak odkręcał to tak się pierdo...ł, że rzucał kur..mi przez 5 minut #-o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.