Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Epidemia a przeglądy gwarancyjne...i nie tylko.


Pawcio29
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Są ważniejsze sprawy na dzisiaj, więc mnie nie grillujcie, ale zastanawiam się, co z przeglądami gwarancyjnymi. Czy Centrala Nissana wyda jakieś oświadczenie w tym względzie (przedłużenie wymaganych terminów). Ten problem dotyczy tysięcy samochodów i oczywiście nie tylko Nissana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
Godzinę temu, Pawcio29 napisał:

Są ważniejsze sprawy na dzisiaj, więc mnie nie grillujcie, ale zastanawiam się, co z przeglądami gwarancyjnymi. Czy Centrala Nissana wyda jakieś oświadczenie w tym względzie (przedłużenie wymaganych terminów). Ten problem dotyczy tysięcy samochodów i oczywiście nie tylko Nissana.

To jakieś uzasadnione pytanie, mające w czymś pokrycie, czy tylko nakręcanie paniki ?
Zamknęli Ci ASO, z którego korzystałeś do tej pory, czy o co chodzi ?

Zakładając temat, mógłbyś się przyłożyć i opisać konkrety w czym masz problem, bo w tej formie jak to przedstawiłeś, to temat kwalifikuje się do kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Andrzej G napisał:

To jakieś uzasadnione pytanie, mające w czymś pokrycie, czy tylko nakręcanie paniki ?
Zamknęli Ci ASO, z którego korzystałeś do tej pory, czy o co chodzi ?

Zakładając temat, mógłbyś się przyłożyć i opisać konkrety w czym masz problem, bo w tej formie jak to przedstawiłeś, to temat kwalifikuje się do kosza.

Tak, mam problem, bo za parę dni mam przegląd gwarancyjny a salon i ASO Nissan w Rzeszowie zamknięte do odwołania, po kraju jeździć nie zamierzam. Nie wiem gdzie tu widzisz sianie paniki. Takich wątpliwości będą za chwilę setki, bo czymś trzeba żyć oprócz śledzenia wiadomości o zarazie i świat się niej nie kończy.

Edytowane przez Pawcio29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
3 minuty temu, Pawcio29 napisał:

Tak, mam problem, bo za parę dni mam przegląd gwarancyjny a salon i ASO Nissan w Rzeszowie zamknięte do odwołania, po kraju jeździć nie zamierzam.

Gdybyś zaczął od tej informacji, to bym się nie wtrącał.

W tej sytuacji wypadało by zadzwonić do centrali Nissana i poprosić o wyjaśnienie i sposób rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba do moderatora o zmianę tematu posta na jakikolwiek bo nie jest faktycznie szczęśliwy. Jak nie to do kosza go.

Edytowane przez Pawcio29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też Forda - przysłali informację, że gratisowo odbierają auto od klienta i odkażone po serwisie odstawiają na miejsce, fakturę wysyłają na email. Odkażanie i odbiór auta za free. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zaplanowany przegląd na 13 kwietnia (ASO DG). Na dzień dzisiejszy wszystkie ASO działają normalnie (dzwoniłem do Rybnika, Gliwic, Zabrza, Bytomia. Chorzów Sosnowiec i wszyscy pracują normalnie a każde ASO ma inna cenę przeglądu co jest bardzo ciekawe :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
12 godzin temu, rafsty napisał:

każde ASO ma inna cenę przeglądu co jest bardzo ciekawe :) 

Jak widać, każdy sobie rzepkę skrobie. Kiedyś dzwoniłem do ASO Polody w Poznaniu i Kaliszu z pytaniem o cenę karty do nawigacji. W Poznaniu usłyszałem 500 z groszami, a w Kaliszu 800.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andrzej G ale akurat przegląd powinien być w jednakowej cenie tak przynajmniej kiedyś mi się wydawało :)  Tak jak piszesz każde ASO stosuje ceny jakie mu wygodne i dotyczy tak części jak i robocizny :) 

Edytowane przez rafsty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu jedni są bardziej pazerni na kasę od drugich a importer w Wwie ma to w d zresztą tak samo jak tematy związane Covit-19.

W Maździe to mi chociaż przysłali maila o zasadach obsługi klientów w czasie zarazy i napisali coś na stronie. A Nissan co...? Jak zawsze :( :thumbsdown:

Może coś wrzucą jak już będzie po wszystkim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan to pierwsza marka kt nawet mnie nie zaprosiła na prZeglad roczny.
Nie żeby mi zależało. Ale to koszt 5 zł. A klient się cieszy że o nim pamiętają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2020 o 13:42, elsebo napisał:

Po prostu jedni są bardziej pazerni na kasę od drugich a importer w Wwie ma to w d zresztą tak samo jak tematy związane Covit-19.

W Maździe to mi chociaż przysłali maila o zasadach obsługi klientów w czasie zarazy i napisali coś na stronie. A Nissan co...? Jak zawsze :( :thumbsdown:

Może coś wrzucą jak już będzie po wszystkim...

Ja dostałem maila od Nissan Japan Motors (PGD) - dostałem go 20 marca i zawiera informacje mniej więcej takie jak tutaj: https://www.nissan.japanmotors.pl/p/serwis/bezpieczny-serwis-pgd
Także ok centrala nic nie wysłała ale dealer jak najbardziej - może takie mieli podejście i centrala zostawiła wolną rękę dealerowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
41 minut temu, Jacoob napisał:

Także ok centrala nic nie wysłała ale dealer jak najbardziej - może takie mieli podejście i centrala zostawiła wolną rękę dealerowi?

Problem w tym, że w Rzeszowie nie ma typowego ASO Nissana, ani JapanMotors, ale  Autoryzowanym Dealerem Nissana jest tam "Autonix", który jak przyszło co do czego, zamiast wprowadzić stosowne procedury, olał swoich klientów i zamknął serwis.   

W tej sytuacji wydaje mi się, że jedynym wyjściem z opisanej sytuacji jest kontakt z centralą Nissana (najlepiej mailowy) by mieć "podkładkę"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzyku nie wiem dokładnie jak to wygląda z nissanem ale tam chyba też coś wprowadzili bo jak się umawiałem na przegląd (będzie zrobiony po terminie)  to dostałem informację żebym się tym nie przejmować i spokojnie żebym go zrobił później (chodziło żeby mi się zniżki naliczyły). Oczywiście poprosiłem o wersję emailową z tą informacja co mi kierownik ASO uczynił. Więc głośno nie mówią ale chyba też jakieś wytyczne dostali od centrali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak się umówisz z serwisem.Miałem nawet miesiąc opóźnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

będąc w zeszłym tygodniu widziałem ten uśmiech na twarzy. Raczej krzywizna banana do dołu.

Płyn to mała buteleczka z pompką. ale ma być to jest.

Cały dzień w tych samych rękawiczkach od jednego auta do drugiego , przyjąć , wydać, podpisać.

Nawet długopis podobno co .... 30 min dezynfekowany.

Ale ja mam swój :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
48 minut temu, Pawcio29 napisał:

czyli gwarancje będą obowiązywały pomimo braku przeglądów

Przegląd to nie tylko "przegląd", ale przede wszystkim wymiana płynów ustrojowych, filtrów, sprawdzenie stanu technicznego pojazdu .... Te elementy mają wpływ nie tylko na "żywotność" pojazdu, ale i na bezpieczeństwo użytkowników. Nissan umożliwiając odsunięcie w czasie przeglądu gwarancyjnego łachy nie robi. Ciekaw jestem jakie Nissan zajmie stanowisko w przypadku awarii autka, już nie wspominając o "grubszych" sprawach.

Zamknięcie ASO w Rzeszowie zakrawa na kpinę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Andrzej G napisał:

przede wszystkim wymiana płynów ustrojowych,

no to fajny masz serwis:)

Jak jeszcze myją szybę bez bikini - to jadę do Poznania :jump:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...