Cezek Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Hej mam taki problem podczas jazdy jak dodam szybko gazu mam stukniecie z okolic chyba tylnego dyfra. Wymienilem tuleje mostu na ori oraz zrobilem regeneracje walu dalej to samo. Zauwazylem jeszcze ze jak szybko puszcze sprzeglo na postoju to rowniez pojawia sie.ten dzwiek. Juz za bardzo nie wiem gdzie szukac a nie chce jezdzic bo znowu rozwale tuleje na tylnym moscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 A most sprawdzałeś?? Wygląda na luz w mechanizmie różnicowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Mostu nie sprawdzalem a mozna go jakos sprawdzic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Tak trzeba zlać olej zdemontować osłonę i zobaczyć w jaki stanie są zęby. Najlepiej byłoby wyciągną cały mechanizm. Lepiej zostaw to dobremu mechanikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) ja nie mam zamiaru tego sam robic po prostu już nie wiem gdzie szukac dziś mechanik zerknął i wydaje mu się ze luz wystepuje w reduktorze, ale mimow wszystko most podnosi do góry, we wtorek mam zostawić auto i będzie szukał. Zamawiam jeszcze kontrolnie te gumy co ida na dół mostu może to tez cos pomoże ale zamiennik yamato, ori kosztuje 400zl sztuka masakra jakas. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez Cezek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Zaraz wstrzymaj się. Nic nie kupuj bo szansa na to że to gumy jest nieduża. Z tyłu nie ma reduktora. Skrzynia redukcyjna jest mniej więcej na środku. Sprawdźcie na spokojnie luz w mechanizmie różnicowym i flanszy mostu. Może łożysko się rozleciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Wsumie moze tak stukac gdzies z okolicy srodka auta bedzie sprawdzal bo zrobic to musze bo mnie strzeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) luz na dyfrze plus , luz na gumach. Obudowa dyfra lubi pukać o belkę, pomimo tego iż gumy wyglądają na dobre. (mają pewien zakres ruchu) to jedna z możliwości. Druga: Kolega wezmie podniesie auto z jednej strony, wrzuci bieg i pokręci lewo-prawo (do stuku) uniesionym kołem. zazwyczaj jest to stuk w dyfrze. Trzecia mozliwość to luz na wewnętrznym przegubie. Ruszając podniesionym kołem widać co się rusza i gdzie jest luz , i po jakim zakresie ruchu koła jest wybierany. I w tym miejscu jest własnie to łup... Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Padl dwumas po wymianie jest juz ok Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 dwumas nie jest w okolicy tylnego dyfra.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Niestety dalej puka mechanik stwierdzil polosie a dokladniej wew przeguby tylne, kupilem uzywki bo niestety nowe to masakra cenowa i puka dalej tak samo.Kupilem jeszcze inny kompet polosi ale juz sam nie wiem czy montowac jakies pomysly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Jedź na stację diagnostyczną, tam gdzie robi się przeglądy okresowe. Diadnosta do kanału, sprawdzi zawieszenie, następnie będziesz ruszał samochodem na rolkach, a on będzie słuchał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Tego nie da sie sprawdzic na rolkach raczej to nie jwst problem zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 kolega wezmie podniesie auto z jednej strony , i na podniesionym kole zakręci lewo -prawo... Druga osoba ręką po kolei niech sprawdza gdzie jest luz, co się kręci a co stoi.... I to tam sobie zapewne puka... Może to być przegub wewnętrzny, może to być i dyfer luz na zębatkach satelit (te małe wewnętrzne) lub na zębatce głównej. Może tez przy ruszaniu pukać dyfer obudową, - sprawdz tuleje w uszach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 25 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 to teraz trochę inne pytanie czy ktoś wie czy po vin lub cos takiego można sprawdzić przełożenie w moście Tylnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony091 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 (edytowane) Jeśli mogę podpowiedzieć to. Najpierw sprawdź czy przy większej prędkości telepie budą, żeby sprawdzić czy krzyzak nie ma luzu, lub uszy na wale. Następnie sprawdź czy stukniecie pojawia się w momencie odopuszczania gazu, później dodaj gazu jeśli również pojawi się stukniecie to sprawdź uszy i mocowania w sankach. Mi już 3 raz zdechły gumy mocujące dyfer. Raz zamienniki po 6 miesiącach, oryginały pojezdzily 3 lata (drogie jak cholera) no i znów zamienniki (innej firmy) po roku. Z tego co pamiętam to ktoś zamawiał w Olkuszu, i chwalił się na forum. Stad moje pytanko, sprawdzałem w ofercie i nie mają. Czy ma ktoś może rozmiary tego dziadostwa? Nie uśmiecha mi się zostawiać ponownie 2 tyśi w ASO za 4 gumki.... Edytowane 30 Maja 2020 przez tony091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Gumy nie sa drogie 100zl mocujace do beliki a 400 te dolne. Oczywiscie ori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony091 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Ja już się doszukałem powodu wybijania się tych tulei tak często. Mianowicie brak gumowego górnego stopera (55474). Przy pierwszej wymianie ktoś dał ciała i nie założył ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 8 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 czyli u ciebie objaw puknięcia przy dodaniu(po odpuszczeniu) gazu jest związane z wybiciem tych dolnych tuleii?? Ale w jakimś zakresie obrotów czy zawsze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony091 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Dodajesz i jest pukniecie. Jedziesz z nogą na gazie, jest ok. Puszczasz gaz, jest stukniecie. Dodajesz, i znów puk. A tuleje już na chwilę obecną są wybite wszystkie cztery czuli w uszach (z obrazka, 55476 i 55470). Jak się wtelepałem pod auto i sprawdziłem co znów puka bo było robione w zeszłym roku przy dyfrze (właśnie te tuleje, uszczelniacze, olej, uszcelki). Moja uwagę zwróciła szczelina między tuleją ucha, a podkładką. Szczelina około 2mm. Pogrzebałem i okazało się że brak gumowej części. Teraz wiem czemu wybijało, i przede wszystkim czemu wybiło tuleje z ASO. Skoro jeździły już tak długo. Edytowane 8 Czerwca 2020 przez tony091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezek Opublikowano 8 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 a gdzie naprawiasz pata w szczecinie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony091 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Tak szczecin. Na ile jestem w stanie, tyle robię sam. Jak dopada mnie niemoc, brak czasu, narzędzi. To wykraczają mnie sieciowki typu abc. Ale to tylko takie typowo eksploatacyjne usterki typu gumy wahacze zawiecha. Piasty i przeguby robiłem sam, czysto że względów cenowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.