Krysiaczekpro141 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam nabijałem klime po kupnie auta nowym czynnikiem wszystko było sprawne przez 2 miesiące aż tu pewnego dnia przy załączeniu klimy wydobywa się z nawiewów taki syczacy odglos i niestety brak zimnego powietrza jakies pomysły ? Szum jest słyszalny tylko po włączeniu A/C Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez Krysiaczekpro141 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi173 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 W profesjonalnym zakładzie po nabicu klimy , będą chcieli abyś wrócił za 3-4 tyg. żeby sprawdzić, czy układ jest szczelny, a u Ciebie prawdopodobnie jest nieszczelny- poczytaj wątki o dziurawych chłodnicach w J11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysiaczekpro141 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Tylko że jak odbierałem go po zabiciu powiedzieli że wszystko gra i bucy więc musiał się rozszczelnic gdzieś na trasach w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poldik Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Dlatego niektórzy, w tym i ja, montowali dodatkowo siatki w zderzak co na pewno ochrania chłodnicę przed dziurami od kamyczków itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0102 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 100% nieszczelność, miałem to samo, wymiana chłodnicy klimatyzacji pomogła Koszt: sprawdzenie szczelności pod wysokim ciśnieniem (podobno najlepsza metoda) + chłodnica + zamontowanie + napełnienie starym czynnikiem = 1350,00zł Robiłem w warsztacie który zajmuje się klimatyzacją i ogrzewaniem postojowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysiaczekpro141 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) Ok ogarnę ta nie szczelność tylko ? Że kosz nabicia jest większy nowy czynnik 800zl napełnianie... To może w 2k się zamieszczę ... w de zapłaciłem 220 euro za napełnianie A w pl jak byłem to w jednym zawołali 960zl ... Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez Krysiaczekpro141 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0102 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 mi napełnili tym starym-tańszym czynnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcypr Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 3 godziny temu, Krysiaczekpro141 napisał: Ok ogarnę ta nie szczelność tylko ? Że kosz nabicia jest większy nowy czynnik 800zl napełnianie... To może w 2k się zamieszczę ... w de zapłaciłem 220 euro za napełnianie A w pl jak byłem to w jednym zawołali 960zl ... 3 godziny temu, tomek0102 napisał: 100% nieszczelność, miałem to samo, wymiana chłodnicy klimatyzacji pomogła Koszt: sprawdzenie szczelności pod wysokim ciśnieniem (podobno najlepsza metoda) + chłodnica + zamontowanie + napełnienie starym czynnikiem = 1350,00zł Robiłem w warsztacie który zajmuje się klimatyzacją i ogrzewaniem postojowym Godzinę temu, tomek0102 napisał: mi napełnili tym starym-tańszym czynnikiem Potwierdzam, że bez problemu napełnisz starym-tańszym czynnikiem . I to nawet w ASO ( choć nie twierdzę, że w każdym) bo ja tak miałem przy serwisie. Co do nieszczelności, to oczywiście może, ale nie musi być chłodnica klimatyzacji . W zeszłym roku miałem taki sam problem i okazało się, że rozszczelnił się w jednym miejscu przewód klimatyzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Zawsze można napełnić LPG będzie prawie darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysiaczekpro141 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Dobra dzięki wam ps A stary czynnik chciałem.nabic ale złączki się nie zgadzają przy nabiciu można by przerobić ale czy warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi173 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) Nabijanie starym czynnikiem jak fabrycznie był nowy jest nielegalne. Nie wierzę, że w autoryzowanym serwisie Ci to zrobią. Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez robi173 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Jak ma po gwarancji to pewnie jak zapłaci i to zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 3 godziny temu, Krysiaczekpro141 napisał: Dobra dzięki wam ps A stary czynnik chciałem.nabic ale złączki się nie zgadzają przy nabiciu można by przerobić ale czy warto Przejściówki można kupić.Dobry serwis powinien je mieć.o do nabijania starym,nie ma przeciwwskazań,olej do kompresora jest ten sam,ale układ trzeba dokładnie wypłukać.Poza tym,słyszałem,że już się nie opłaca taka zamiana,bo stary czynnik dosyć srogo podrożał.Alternatywą jest nabicie propanem.Bezpieczny,wchodzi go o 2/3 mniej niż normalnego czynnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.