2pac Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Zastanawiam się nad zamianą QQ 1.2 dig-t, na egzemplarz po FL z któryms z silnikow w temacie 1.3 (140 KM) vs 1.6. Wiem że ten drugi był oferowany tylko do 2018 r.Na silnik 1.2 ze strony mechanicznej nie mogę narzekać ale w trasie czasami brakuje mocy. Który byście poradzili? Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Miałem 1,6 163KM teraz 1,3 160KM. Podobne parametry i podobne uczucia podczas jazdy. Przed zakupem jeździłem również 1,3 140KM. Po jeździe zdecydowałem się dopłacić do 160KM. Silnik 1,6 nie jest obecnie montowany, ale miałem informacje, że podobno po dostosowaniu do nowych norm emisji spalin może jeszcze powrócić, ale w wersji ok 190-200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Wersja 190-200 KM to taka jak z Juke sport.Bajka. Co do silników i różnicy między nimi,to chyba tylko taka,że 1.3 jest nową jednostką,a 1.6 już sprawdzoną przez wiele lat w bojach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Po lekturze forum wydaje się, że największą bolączką 1.6 i nie jest to chyba zasadą (może się mylę), jest nieszczęsna sonda lambda. Może w ostatnich rocznikach tego problemu już nie ma?Natomiast miałem okazję tydzień pojeździć 1.3 140 KM i w porównaniu z 1.2 czuć różnicę, do tego co czytam lub oglądam jakiś jego test to same pochwały. Tylko czy tak samo nie chwalono 1.2? Z drugiej strony już ponad rok na rynku to może by było coś więcej słychać o jego defektachWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek74 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 W dniu 27.04.2020 o 16:38, 2pac napisał: Po lekturze forum wydaje się, że największą bolączką 1.6 i nie jest to chyba zasadą (może się mylę), jest nieszczęsna sonda lambda. Może w ostatnich rocznikach tego problemu już nie ma? Natomiast miałem okazję tydzień pojeździć 1.3 140 KM i w porównaniu z 1.2 czuć różnicę, do tego co czytam lub oglądam jakiś jego test to same pochwały. Tylko czy tak samo nie chwalono 1.2? Z drugiej strony już ponad rok na rynku to może by było coś więcej słychać o jego defektach Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka 1.6 18500 km przejechane i dwie sondy zajeździł . Po za tym nic się nie dzieje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 I nie wiadomo od czego to zależy?Ponoć jest jakieś nowe oprogramowanie ,zmiana wprowadzona właśnie pod kątem padających sond Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek74 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 37 minut temu, JACKO29 napisał: I nie wiadomo od czego to zależy?Ponoć jest jakieś nowe oprogramowanie ,zmiana wprowadzona właśnie pod kątem padających sond Dzwoniłem do trzech serwisów Nissana i o nowym oprogramowaniu pod kątem sondy nic nie wiedzą . Po mimo tego iż u mnie usługa była by płatna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Napisz do centrali,albo do Warszawy,albo do Budapesztu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek74 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 17 minut temu, JACKO29 napisał: Napisz do centrali,albo do Warszawy,albo do Budapesztu Tak uczynię . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravvsebb Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Panowie a to nie jest tak że na trasie autostradopodobnej silnik o większej pojemności nie jest lepszy? Porównanie zużycia paliwa wolnossaków kontra turbo przestaje być korzystne dla turbo przy prędkościach autostradowych. Wniosek w takim razie nasuwa się jeden, jeśli dużo podróży z prędkościami 130 i wyższymi to pojemność zaczyna się liczyć jeśli moc podobna... Edytowane 4 Maja 2020 przez kravvsebb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravvsebb Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 I jeszcze jedno. Z tego co kiedyś wyczytałem to za granicę rozsądnego żyłowania silnika uznaje się 120 KM na litr pojemności. Po jej przekroczeniu mogą dziać się różne cuda czego przykładem jest na przykład Ecoboost 125. W tym przypadku moc jest minimalnie nad granicą przyzwoitości więc pewne ryzyko się pojawia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.