Jureczek Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 WITAM.MAM TAKIE PYTANIE: WCZORAJ PO PRZEJECHANIU OK .20km PO WYŁĄCZENIU SILNIKA PRACOWAŁ WENTYLATOR CHŁODNICY PO PONOWNYM ZAPALENIU TO SAMO DOPIERO PO TRZECIM URUCHOMIENIU WENTYLATOR SIĘ NIE WŁĄCZYŁ. TEMPERATURA NA WYŚWIETLACZU W NORMIE ( W POŁOWIE SKALI), KLIMATYZACJI NIE UŻYWAŁEM .CZY TO NORMALNE ZJAWISKO .POZDRAWIAM Nie pisz dużymi literami!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Wiesz, nie znam się na mechanice ale na chłopski rozum jak silnik się schłodził to wentylator się wyłączył :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jureczek Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 TAK.ALE SILNIK PO 20km NIE BYŁ JESZCZE W PEŁNI ROZGRZANY I TU JEST PROBLEM -PO CO SIĘ WŁĄCZYŁ WENTYLATOR ? Nie pisz dużymi literami!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Wg mnie był. Mój się nagrzeje po 10. Ale mam inny.:-)Orawdz płyn w zbiorniku wyrównawczym.mize być mało jak masz nowe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jureczek Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 DZIĘKI.SPRAWDZĘ Nie pisz dużymi literami!!! Akceptowałeś regulamin a więc powinieneś wiedzieć,że: Pkt 6 podpunkt f mówi wyraźnie,że zabrania się pisania dużymi literami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jureczek Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...