Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

CHŁODZENIE SILNIKA 1,3 QASHQAI 2019


Jureczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM.MAM TAKIE PYTANIE: WCZORAJ PO PRZEJECHANIU OK .20km  PO  WYŁĄCZENIU SILNIKA PRACOWAŁ WENTYLATOR CHŁODNICY PO PONOWNYM ZAPALENIU TO SAMO DOPIERO PO TRZECIM URUCHOMIENIU WENTYLATOR SIĘ NIE WŁĄCZYŁ.

TEMPERATURA NA WYŚWIETLACZU W NORMIE ( W POŁOWIE SKALI), KLIMATYZACJI NIE UŻYWAŁEM .CZY TO NORMALNE ZJAWISKO .POZDRAWIAM 

Nie pisz dużymi literami!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nie znam się na mechanice ale na chłopski rozum jak silnik się schłodził to wentylator się wyłączył :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAK.ALE SILNIK PO 20km NIE BYŁ JESZCZE W PEŁNI ROZGRZANY I TU JEST PROBLEM -PO CO SIĘ WŁĄCZYŁ WENTYLATOR ?

Nie pisz dużymi literami!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie był. Mój się nagrzeje po 10. Ale mam inny.
:-)
Orawdz płyn w zbiorniku wyrównawczym.mize być mało jak masz nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI.SPRAWDZĘ

Nie pisz dużymi literami!!!

Akceptowałeś regulamin a więc powinieneś wiedzieć,że: Pkt 6 podpunkt f mówi wyraźnie,że zabrania się pisania dużymi literami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2020 o 09:53, Jureczek napisał:

TEMPERATURA NA WYŚWIETLACZU W NORMIE ( W POŁOWIE SKALI),

ALE SILNIK PO 20km NIE BYŁ JESZCZE W PEŁNI ROZGRZANY

U mnie nawet gdy jest w pełni rozgrzany wskazówka nie dochodzi do połowy skali, zawsze wychylona trochę w lewo od pionu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak ma być

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach