Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

bagażnik rowerowy na hak


bystra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy możecie polecić bagażnik rowerowy na hak (na 4 rowery), który dobrze się sprawdza w nissanie? Do tej pory używałem dachowe, więc jestem nowicjuszem w temacie. Sporo kosztują, a szkoda popełnić jakiś proste błędy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Thule VeloCompact 926 + 926-1 bagażnik 4 rowery

Zwróć uwagę na wtyczkę jest 13 pinowe, bo nic nie napisałeś, jakie gniazdo masz przy haku.
Nie kupuj jakiegoś badziewia tylko dlatego by zaoszczędzić parę złotych. Bagażników na rynku jest cała masa i zapewne znajdziesz wiele innych markowych renomowanych firm. Ty płacisz i Ty wybierasz - powyższy link może Ci służyć jako "poprzeczka porównawcza" do porównania z innymi markami. Obowiązkowo wybierz uchylną platformę - umożliwia otwieranie klapy bagażnika i załadunek bagażu gdy na haku masz już rowery.
Ja w 2015 r kupiłem do Pulsara Thule EuroWay G2 921 (na 2 rowery) i jestem z niego bardzo zadowolony.

Te 2 poniższe platformy też wyglądają ciekawie, ale mając wybór i kasę, wybrałbym Thule:
AGURI ACTIVE BIKE 4

Atera Sport M3 4 ROWERY

Szczegóły poczytasz w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Ja od kilkunastu lat korzystam z INTER-PACK (box, uchwyt dachowy teraz platforma)  i nie mogę złego słowa powiedzieć o tym sprzęcie. Sprzęt solidny i bezproblemowy a prawie co tydzień pakuje na niego rowery. To co pisał Andrzej platforma obowiązkowo musi być uchylna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
3 godziny temu, DINO napisał:

a ktoś miał do czynienia z tymi bagażnikami:

Nie miałem, nie widziałem, ale na co zwróciłem uwagę w 1 ofercie:

1- cena atrakcyjna

2- rowerki są na styk. W czasie jazdy na pewno to wszystko ma drgania, więc gdyby priorytetem była cena, a nie dbałość o rowery, to można by się skusić.