lukas Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 czy każdy g-tech mierzy tak samo czy mogą mieć jakieś odchyłki od normy?pytam bo mierzyłem już 2 oma i miałem różne wartości,choć to może i wina autka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 kazdy gtech jest taki sam. jednakze jak kazdy wie trzeba wziasc pod uwage odchylki pomiarowe i fakt ze nigdy nie ruszysz 2 razy tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 a byly to to gtechy samopoziomujace? jesli tak to jedyne wytlumaczenie to "wartosc bledu" ktora gtech ma dosc duza....potrafi nawet do 10% oklamac no i to co pisal wac'u - umiejestnosci kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 jednak jest cos czego nie mozna zakwestionowac jesli sie mierzy jednym g-techem jedno auto - powtarzalnosc pomiarow, doskonale widac ile daja kolejne przerobki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 dokladnie i po to powstal g-tech... aby muc sprawdzac czy cos sie zmienilo jesli niema sie mzliwosci wrzucenia auta na hamownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 jednakze dodam ze mierzac sie na gtech trzeba stosowac sie do instrukcji. zrobic 5 prob, 2 odrzucic i z pozostalych 3 wyciagnac srednia. jednakze kto tak robi?? kazdy rajcuje sie najlepszym czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ja tak robie a przynajmniej zrobilem raz jak do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Lukas teraz po wstępnej regulacji gazników nie wywyniesz się wapdaj do mnie robimy pomiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 no cóź trzeba to zmierzyć,zobaczę jak z czasem,bo wiesz że ciężko pracuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Według mnie g-tech jest dość dokładnym przyrządem nawet do 60mph/100km/h. Błędy pomiaru wynikają zazwyczaj ze złego wypoziomowania, z tego, że podczas ruszania kabel zasilający odchyla g-techa od poziomu, złego zamontowania na szybie. Nierówna droga też może przyczynić się błędu. Cudów nie ma, to urządzenie działa w oparciu o zasady fizyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Mam G-Techa Pro SS od dość dawna, pomierzyłem sporo różnych aut i na podstawie uzyskanych danych, uważam, że seria SS/RR jest dość dokładna. Niestety nie miałem okazji przetestować starszego, czarnego G-Techa, ale na podstawie zamieszczanych na forum wyników pomiarów dokonanych tym urządzeniem, dochodzę do wniosku, że między dwoma generacjami G-techów jest jednak spora różnica - stary jest dużo bardziej optymistyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Niestety nie miałem okazji przetestować starszego, czarnego G-Techa, ale na podstawie zamieszczanych na forum wyników pomiarów dokonanych tym urządzeniem, dochodzę do wniosku, że między dwoma generacjami G-techów jest jednak spora różnica - stary jest dużo bardziej optymistyczny. Lub podawane wyniki są jakimiś nierealnymi pikami które i tak trzeba odrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 wg mnie przy najblizszej 1/4 mili pozycze g-techa wsadze do auta i porowna sie wyniki, chyba najlepszy pomysl na przetestowanie urzadzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Tylko profesjonalny pomiar na komórach daje rezultat. Nie masz gwarancji, że odczyt g-techa jest liniowy. No chyba, że kalibracja co 1km/h. Wieki by to trwało. G-tech to tylko orientacja na co stać woza, opony i kierownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 koledzy takie pytanko w temacie: jaka jest róznica między gtech RR a SS :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 http://www.nolimitmotorsport.com/gtech/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 http://www.nolimitmotorsport.com/gtech/ takie akurat porównania znalazłem na google,tylko chciałbym po naszemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.