Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Dzisaj zawitałem na hamowni u Maćka, auta niestety nie zdąrzyłem wystroić - w między czasie SMT6 przepiolem z czujnika połorzenia przepustnicy na przeplywke więc auto było na rolkach totalnie przelane a mimo to udało się osiągnąć to: Jestem bardzo zadowolony jak narazie z tego co udało mi się osiągnąć z pomocą paru bliskich mi osób, doładowanie 0,5 bara (stabilne) myślę ze po dostrojeniu jeszcze pare KM dojdzie, na ten rok chciałbym mieć ich ok 220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 no wielkie gratulacje!!! w styczniu bede w wawie, myslisz ze moglibysmy sie spotkac i sprawdzic moja maxime? pzd. Slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Jasne, podjerzewam że do tego czasu niskim nakłądem finansowym wyksztusze jeszcza pare KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gapa Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 tylko pogratulowac =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 no to teraz masz ciut wiecej mocy jak moja stock maxima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 momentem to już powalam pare 3.0 silniczków a ja mam tylko troszke doladowane 2.0 Aj ciągle mi mało, być może na wtorek będe mieć dużą przeplywke no i dostroje maszyne z BRT :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 po wykresie widac ze juz od 3000 obrotow jest rzeznia 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 momentem to już powalam pare 3.0 silniczków a ja mam tylko troszke doladowane 2.0 w tej chwili twoj moment jest leb w leb ze stock VQ30DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 uwierzcie mi chłoopaki kuba ma naprawde rzeźnie,przewiózł mnie tuż przed hamowankiem,efekt powalający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ja zadam tylko takie pytanie: raz sie hamowales? bo z tego wykresu to mozna by sie pokusic o stwierdzenie ze uslizg byl na rolkach tak tylko mowie , bo ostatnio 200sx mial jeden wykres na 224 konie... ale po drugim hamowaniu wyszko 213 i 3cie potwierdzilo faktyczny stan.. jesli prawda to gratuluje.... ps: coobcio..walc o niutki a nie o moc bo na 1/4 mili niutek jest o wiele wazniejszy :) a narazie slabiutko bo 270 na auto 2,0 z turbinka to tak slabiutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 350z_Greddy Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 pije Jakub do Jakuba.....a aj myslalem ze wszystko co ma turbo jest szybsze od tej ciezkiej Z33. i tak chyba jest patrzac na moment. Ja sie doraczkowalem do 240Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 nie jest zle jak na N/A -> turbo hand made, troche gora poszarpana, tyle ze Kuba hamowales na inercji?? Gre na obciazeniowce mial ok. 300Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 nie jest zle jak na N/A -> turbo hand made, troche gora poszarpana, tyle ze Kuba hamowales na inercji?? Gre na obciazeniowce mial ok. 300Nm Gre miał wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem dlatego tylko 300 Nmetrów chłopaki A coobie gratuluje wytrwałości, dobrze ze mu sie podoba zajawka uturbionej nyski, ciekawe jak osiągniesz to co u mnie w aucie i bedziesz jezdził po ulicy na codzień to też bedziesz zadowolony w takie dni jakie mają nadejść :roll: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 no fakt ze pomiar był na inerkcji i już powyzej 5500 obr.min dołądowanie delikatnie spadało... Pod koniec roku jak już auto będzie wystrojone to zmierze je na obciązeniówce (prawdopodobnie w VTG) i to będzie Oficjalnie - STAGE I gotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 no fakt ze pomiar był na inerkcji i już powyzej 5500 obr.min dołądowanie delikatnie spadało... Pod koniec roku jak już auto będzie wystrojone to zmierze je na obciązeniówce (prawdopodobnie w VTG) i to będzie Oficjalnie - STAGE I gotowy czekamy na pomiar turboCrovy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 uwierzcie mi chłoopaki kuba ma naprawde rzeźnie,przewiózł mnie tuż przed hamowankiem,efekt powalający Ciekawe czy tak samo powalający jak przejażdżka z gre :-D Ten to już kołami asfaltu nie dotyka tylko frunie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 po pierwsze gratulacje po drugie faktycznie coś wykres poszarpany pod koniec, ale to pewnie wina uślizgów poza tym jak na turbo mad in home za***isty wynik i właśnie myślę że o to chodzi w tej zabawie żeby coś samemu nadłubać i mieć z tego satysfakcje !!! p.s. mam tylko nadzieje że zdąże dogonić Ciebie ze swoim turbo projektem i porównamy dwie turbo nysy ......... już nie mogę się doczekać swojej głowicy........ :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Chłopaki już bez przesady nie ma co porównywać wozu zrobionego 5cio krotnie tanszymi środkami z wozem w ktorego kasa grobo szła i był robiony w profesjonalnych firmach... Ps. Co do tego wykresu to mam wrazenie że w rzeczywistości dmuchawka o wiele szybciej zaczyna pompować (maly opor na tej hamowni) żeby się pocieszyć postanowilem ze w przyszłym tygodniu uderze na obciażeniówke - na niej to będą warunki podobne do tych na drodze i pewno bedzie troche więcej momentu i mocy no i wczesniej bedzie widać jak turbina wkracza do akcji. PSS. tak dla porownania zamieszczam wykres z najlepszej mojej formy N/A i Turbo Niebieskie - Bez Turbo Czerwone - TURBO ON BOARD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 no to teraz czekamy na kolejna modyfikacje i wykres 220, 250 a moze i 300 kucykow 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 przy takich mocach mozna by bylo zaadaptowac 4x4 z primery tyle ze roboty cala masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Tylko rzecz w tym żę napęd z primy 4x4 bąć z Sunnego GTI-R nie wytrzyma paru męskich ruszeń a ze sprzęgłem spiekowym to pewno raz ruszysz i tyl się odłączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Tylko rzecz w tym żę napęd z primy 4x4 bąć z Sunnego GTI-R nie wytrzyma paru męskich ruszeń a ze sprzęgłem spiekowym to pewno raz ruszysz i tyl się odłączy no to trzeba myslec nad napedem 4x4 od jakiegos murano albo skaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 wystarczy do skrzyni z primy GT wsadzić walek QUAiFA i do 400 koni mam spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 wystarczy do skrzyni z primy GT wsadzić walek QUAiFA i do 400 koni mam spokój i juz problem z glowy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Witam uwierzcie mi chłoopaki kuba ma naprawde rzeźnie,przewiózł mnie tuż przed hamowankiem,efekt powalający Byłem dziś u Coobcia w celach towarzysko-serwisowych. No i też mnie przewiózł swoją maszyną. Rzeźnia to mało powiedziane. Jeszcze mi ciarki chodzą po plecach . Tego wrażenia nie da się opisać. I ten dźwięk. No rewelka normalnie jeszcze jestem podjarany. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.