Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jest wreszcie przekroczylem 200 koni - choć nieznacznie :)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisaj zawitałem na hamowni u Maćka, auta niestety nie zdąrzyłem wystroić - w między czasie SMT6 przepiolem z czujnika połorzenia przepustnicy na przeplywke więc auto było na rolkach totalnie przelane a mimo to udało się osiągnąć to:

201KM274NM.jpg

 

Jestem bardzo zadowolony jak narazie z tego co udało mi się osiągnąć z pomocą paru bliskich mi osób, doładowanie 0,5 bara (stabilne) myślę ze po dostrojeniu jeszcze pare KM dojdzie, na ten rok chciałbym mieć ich ok 220 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

momentem to już powalam pare 3.0 silniczków a ja mam tylko troszke doladowane 2.0 :)

 

Aj ciągle mi mało, być może na wtorek będe mieć dużą przeplywke no i dostroje maszyne z BRT :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

momentem to już powalam pare 3.0 silniczków a ja mam tylko troszke doladowane 2.0 :)

 

w tej chwili twoj moment jest leb w leb ze stock VQ30DE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwierzcie mi chłoopaki kuba ma naprawde rzeźnie,przewiózł mnie tuż przed hamowankiem,efekt powalający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zadam tylko takie pytanie:

raz sie hamowales?

bo z tego wykresu to mozna by sie pokusic o stwierdzenie ze uslizg byl na rolkach :(

 

tak tylko mowie , bo ostatnio 200sx mial jeden wykres na 224 konie...

ale po drugim hamowaniu wyszko 213 i 3cie potwierdzilo faktyczny stan..

 

jesli prawda to gratuluje....

 

ps: coobcio..walc o niutki a nie o moc :)

bo na 1/4 mili niutek jest o wiele wazniejszy :) :) :) a narazie slabiutko bo 270

na auto 2,0 z turbinka to tak slabiutko :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350z_Greddy

pije Jakub do Jakuba.....a aj myslalem ze wszystko co ma turbo jest szybsze od tej ciezkiej Z33. i tak chyba jest patrzac na moment. Ja sie doraczkowalem do 240Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zle jak na N/A -> turbo hand made, troche gora poszarpana, tyle ze Kuba hamowales na inercji?? Gre na obciazeniowce mial ok. 300Nm

 

Gre miał wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem dlatego tylko 300 Nmetrów chłopaki

A coobie gratuluje wytrwałości, dobrze ze mu sie podoba zajawka uturbionej nyski, ciekawe jak osiągniesz to co u mnie w aucie i bedziesz jezdził po ulicy na codzień to też bedziesz zadowolony w takie dni jakie mają nadejść :roll:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt ze pomiar był na inerkcji i już powyzej 5500 obr.min dołądowanie delikatnie spadało...

 

Pod koniec roku jak już auto będzie wystrojone to zmierze je na obciązeniówce (prawdopodobnie w VTG) i to będzie Oficjalnie - STAGE I gotowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt ze pomiar był na inerkcji i już powyzej 5500 obr.min dołądowanie delikatnie spadało...

 

Pod koniec roku jak już auto będzie wystrojone to zmierze je na obciązeniówce (prawdopodobnie w VTG) i to będzie Oficjalnie - STAGE I gotowy :)

czekamy na pomiar turboCrovy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwierzcie mi chłoopaki kuba ma naprawde rzeźnie,przewiózł mnie tuż przed hamowankiem,efekt powalający

 

Ciekawe czy tak samo powalający jak przejażdżka z gre :-D

Ten to już kołami asfaltu nie dotyka tylko frunie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze gratulacje

po drugie faktycznie coś wykres poszarpany pod koniec, ale to pewnie wina uślizgów

poza tym jak na turbo mad in home za***isty wynik

i właśnie myślę że o to chodzi w tej zabawie żeby coś samemu nadłubać i mieć z tego satysfakcje !!!

p.s. mam tylko nadzieje że zdąże dogonić Ciebie ze swoim turbo projektem i porównamy dwie turbo nysy ......... :D już nie mogę się doczekać swojej głowicy........ :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki już bez przesady nie ma co porównywać wozu zrobionego 5cio krotnie tanszymi środkami z wozem w ktorego kasa grobo szła i był robiony w profesjonalnych firmach...

 

Ps. Co do tego wykresu to mam wrazenie że w rzeczywistości dmuchawka o wiele szybciej zaczyna pompować (maly opor na tej hamowni) żeby się pocieszyć postanowilem ze w przyszłym tygodniu uderze na obciażeniówke - na niej to będą warunki podobne do tych na drodze i pewno bedzie troche więcej momentu i mocy no i wczesniej bedzie widać jak turbina wkracza do akcji.

 

PSS. tak dla porownania zamieszczam wykres z najlepszej mojej formy N/A i Turbo :)

bestNAiT.jpg

Niebieskie - Bez Turbo

Czerwone - TURBO ON BOARD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko rzecz w tym żę napęd z primy 4x4 bąć z Sunnego GTI-R nie wytrzyma paru męskich ruszeń a ze sprzęgłem spiekowym to pewno raz ruszysz i tyl się odłączy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko rzecz w tym żę napęd z primy 4x4 bąć z Sunnego GTI-R nie wytrzyma paru męskich ruszeń a ze sprzęgłem spiekowym to pewno raz ruszysz i tyl się odłączy :lol:

 

no to trzeba myslec nad napedem 4x4 od jakiegos murano albo skaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

uwierzcie mi chłoopaki kuba ma naprawde rzeźnie,przewiózł mnie tuż przed hamowankiem,efekt powalający

 

Byłem dziś u Coobcia w celach towarzysko-serwisowych. No i też mnie przewiózł swoją maszyną. Rzeźnia to mało powiedziane. Jeszcze mi ciarki chodzą po plecach :). Tego wrażenia nie da się opisać. I ten dźwięk. No rewelka normalnie jeszcze jestem podjarany.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...