KonradJ Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Witam. Niedawno zakupiłem uszkodzoną almerę 1.5 n16 w benzynie. Problem polegał na tym że obroty silnika przy nie wciśnietym gazie falowały w granicach 1,5-2,5 tyś obr/min, a przy dodaniu gazu przerywał i nie wkręcał się powyżej 3 tyś. Wymieniłem rozrząd, sytuacja trochę zmieniła się, mianowicie obroty nadal falowały lecz w granicach 1,5 tyś aż do momentu kiedy mocno szarpie i gaśnie. Bardzo wysokie spalanie. Po niedługim czasie zalewa świece. Wymiana przepływomierza i przepustnicy nic nie dała. Dolot szczelny. Mechanik powiedział, że wskazania przepływomierza są zbyt niskie. Testowałem już 4 przepływomierze i żadnego rezultatu. Ostatnio kiedy odpiąłem odmę, zaczął trzymać stabilne obroty ale zbyt wysokie (ok 1 tyś). Bardzo proszę o pomoc. Być może ktoś spotkał się z takim problemem. Każdy mechanik rozkłada ręce. Pozdrawiam, Konrad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Jakie bledy wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradJ Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Co ciekawe nie świeci się check w ogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 A jak zczytasz błedy to jakie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.