MarcinJ Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Hej, dotarł do mnie dziś polski moduł komfortu kierunkowskazów. Podłączenie proste - zasilanie po stacyjce, dwa przewody do dwóch "plusów" kierunków lewego i prawego i zworka, która pozwala wybrać między 4 a 3 mrugnięciami. Otwarłem maskę i mnie zatrzymała robota. Gdzie pod maską znajdę 12V po stacyjce? W tej małej skrzynce bezpiecznikowej (gdzie jest miejsce na przekaźnik do dziennych) wszędzie mam 12V stałe. Po prawej, niżej jest jeszcze jedna skrzynka z bezpiecznikami, ale do nich nie mogę się dostać, bo jak skrzynkę otwieram, to wychodzi mi z całą ramką bezpieczników. Nie mam dziennych, więc na upartego mógłbym 12V z pozycji pociągnąć, ale zastanawiam się, czy modułu nie zamontować w bagażniku gdzieś. Może pociągnąć zasilanie z pompy paliwa? Kolejna opcja - moduł w kabinie, pod kierownicą, tam raczej na pewno dostanę z bezpieczników prąd po stacyjce, ale jak potem przepuścić kable do kierunkowskazów na przód? Albo ciągnąć podwójny kabel z kierunków z tyłu - wtedy nie muszę nigdzie wychodzić z samochodu z instalacją. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard52 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 jak zakładałem światła do jazdy dziennej to plusa brałem z bezpiecznika pod kierownicą przeszedłem do komory silnika przez tą gumową przelotkę którą idzie oryginalna wiązka do przejścia przez gumę użyłem metalowej zaostrzonej rurki z anteny teleskopowej przebijasz rurką wkładasz przewód a rurkę wyciągasz i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Czyli tak, jak w Twingo robiłem - trzeba zrobić kanał i sie przebijać. Dzięki. Znajdzie się chwila czasu, to się za to zabiorę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 13 godzin temu, Ryszard52 napisał: jak zakładałem światła do jazdy dziennej to plusa brałem z bezpiecznika pod kierownicą przeszedłem do komory silnika przez tą gumową przelotkę którą idzie oryginalna wiązka do przejścia przez gumę użyłem metalowej zaostrzonej rurki z anteny teleskopowej przebijasz rurką wkładasz przewód a rurkę wyciągasz i po sprawie Zrobiłem dokładnie jak opis powyżej. A w bezpieczniki wpiołem się pzy pomocy tzw. bajpasu, opis na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Wielkie dzięki za udział w temacie. Czyli trochę gimnastyki mnie czeka, ale nic strasznego. Boczne kierunki powiadasz - ciekawe, ale może faktycznie łatwiej będzie się do nich dostać niż do przednich. Bypass bez problemu, wiesz, albo pamiętasz, który bezpiecznik po ACC dostanie prąd w skrzynce bezpiecznikowej pod kierownicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard52 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 ja podłączyłem pod nr.18 zasilenie tylnego gniazda 12V,ale lepiej sprawdzić rozpiskę u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Sprawdź kontrolką, by być na 100% pewnym, który dostaje prąd po zapłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Sprawdzę multimetrem, po prostu nie chciało mi się każdego bezpiecznika przemierzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Na zdjęciach moich widać gdzie podłączone są bajpasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.