NissanFun Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Czy ktoś przerabiał temat ściągania z USA nadwymiarów tłoków i szklanek w różnych rozmiarach do 4.0? Ciężko kupić jakiś motor na testy więc będę musiał rozebrać swój ale wcześniej może ktoś podzieli się doświadczeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Ja zamawialem częsci z RockAuto, także jeżeli chodzi o pewność transakcji to smiało można kupować, niestety szklanek nie mają. Być może Twoje wystarczy szlifnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 9 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 A brałeś tłoki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Jeszcze nie ale panewki, uszczelki etc to tak. U mnie po pomiarach sie okaże czy da rade jeszcze na starych tlokach i nowych pierscieniach czy kpl nadwymiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Celujesz w jakaś firmę konkretną czy nie rozeznawales tematu? Mój po pomiarach był na granicy ale jeszcze pali oliwę i tej zimy chce rozwierci i dać nadwymiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Panewy z Mahle i w razie czego tłoki też z tej firmy wezmę, jeżeli był na granicy a dalej pali olej to poczekaj, być może silnik jeszcze się nie ułożył. Jeden z forumowiczów robil generalkę i olej pałił mu po remoncie jeszcze przez 10k i nagle przestał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Aha i dla swietego spokoju wymien katy przykolektorowe na metalowe a tylne wywal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Zrobiłem 5k i już nie wierzę że się dotrze katy mam puste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Pierscienie oryginal? Tłoki nowe czy stare/? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) Ja w moim robiłem kapitalny remont silnika w lutym/marcu tego roku, ponieważ wał korbowy wyszedł sobie bokiem bloku. W PL kupiłem już zatulejowany blok na nominał /2500 pln/. Wał korbowy/1 szif z kompletem panewek/ 450$ w USA. Komplet tłoków z pierścieniami w Dubaju 140$ Olej może brać i to całkiem sporo przez uszczelniacze w głowicach. Edytowane 18 Września 2020 przez mariowu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 19 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 (edytowane) Jakie miales objawy przed awarią? Często czytam że ludzie kupują nowy wał bo korba wychodzi bokiem w VQ40. Edytowane 19 Września 2020 przez NissanFun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 (edytowane) Lekkie stukanie w silniku. Miejsca nie można było ustalić. Mechanik rozebrał dół silnika i okazało się, że panewki są w porządku. Pomyślałem, że ten typ tak ma i pojechałem na polowanie. W terenie trochę ostro pojeździłem no i Bum. Po rozbiórce silnika okazało się, że na drugim cylindrze pękł tłok na sworzniu. Popełniłem wielki i bardzo kosztowny błąd składając poprzednio silnik na starych częściach, które wydawały sie jeszcze sprawne. Ale jak widać tylko wydawały się. Komplet nowych tłoków ze sworzniami i pierścieniami to śmieszny koszt w porównaniu do kapitalki. Mnie kosztowała łącznie z robocizną ok. 12tyś. pln. Ty masz zapewne zowalizowane tuleje i nowe pierścienie na pewno nie ułożą się. Nowe tuleje na wymiar fabryczny dobierze Ci każdy zakład zajmujący się szlifami cylindrów. Dobra rada-nie oszczędzaj tak jak ja. W Lublinie mam mechanika , który z VQ40DE chyba może już napisać doktorat. p I jeszcze jedno. Tego silnika nie powinno się kręcić gwałtownie powyżej 6000 obr. Edytowane 19 Września 2020 przez mariowu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 14 godzin temu, mariowu napisał: Lekkie stukanie w silniku. Miejsca nie można było ustalić. Mechanik rozebrał dół silnika i okazało się, że panewki są w porządku. Pomyślałem, że ten typ tak ma i pojechałem na polowanie. W terenie trochę ostro pojeździłem no i Bum. Po rozbiórce silnika okazało się, że na drugim cylindrze pękł tłok na sworzniu. Popełniłem wielki i bardzo kosztowny błąd składając poprzednio silnik na starych częściach, które wydawały sie jeszcze sprawne. Ale jak widać tylko wydawały się. Komplet nowych tłoków ze sworzniami i pierścieniami to śmieszny koszt w porównaniu do kapitalki. Mnie kosztowała łącznie z robocizną ok. 12tyś. pln. Ty masz zapewne zowalizowane tuleje i nowe pierścienie na pewno nie ułożą się. Nowe tuleje na wymiar fabryczny dobierze Ci każdy zakład zajmujący się szlifami cylindrów. Dobra rada-nie oszczędzaj tak jak ja. W Lublinie mam mechanika , który z VQ40DE chyba może już napisać doktorat. p I jeszcze jedno. Tego silnika nie powinno się kręcić gwałtownie powyżej 6000 obr. Mario, jak regenerowaleś głowice to jak była ogarnięta sprawa regulacji luzów zaworowych ? Tylko szlif czy kupowałeś nowe szklanki ? Tłoki i pierscienie nieoryginalne zakladales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Luzy zaworowe reguluje się poprzez dobór płytek różnej grubości. Robi to warsztat regenerujący głowice. Nowe tuleje na wymiar fabryczny dobierze Ci każdy dobry zakład zajmujący się szlifami cylindrów. Ja kupiłem już zatulejowany blok. Tłoki, pierścienie i sworznie w komplecie kupiłem w Dubaju. To są zamienniki ale jak czytałem na forach amerykańskich niczym nie ustępują oryginalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Luzy w VQ40 reguluje się poprzez wymianę szklanek, nie ma podkładek regulacyjnych. Ewentualnie szlifowanie trzonków lub frezowane gniazd. Jeśli za to zapłaciłeś to ktoś Cię na to skroił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Naprawdę? TT00033_Valve Lash Adjustment on 2005_2012 Nissan 4_0L VQ40DE Engines(1).pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Naprawdę, potwierdzenie masz w linku który wkleiłeś. Dodam że jedna szklanka kosztuje około 250zl nie ma zamienników więc komplet z rabatami to 5-6k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Popatrz dobrze. Płytki są umieszczane pod denkiem szklanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Ja Cię proszę, pozwól ze nie będę się dopatrywał tylko poczekam az ty się rozeznasz... Najlepiej wyciągnij wałek i sprawdź sam, zapamiętasz raz na zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 W dniu 4.09.2019 o 09:27, NissanFun napisał: Uszczelki są w PL dostępne kompletami a pojedyncze niektóre też. Plytki regulacyjne też tylko nie wiem jaką średnicę mają ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Dlatego polecam doedukowanie na własnym silniku a nie ufanie internetom, dziwi mnie tylko że wkleiłeś serwisowkę a powielasz błędne wpisy. A w gwoli ścisłości plytki regulacyjne są dostępne nawet na tony ale w VQ40 ich nie ma więc trochę szkoda zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 12 godzin temu, mariowu napisał: Popatrz dobrze. Płytki są umieszczane pod denkiem szklanki. CZyli musisz się dowiedzieć jak dokonywali regulacji luzu o ile w ogóle to zrobili u Ciebie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanFun Opublikowano 25 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Z jakiego serwisu korzystałes kupując z Dubaju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowu Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Kurcze nie pamiętam ale namierzyłem ich przez amerykański ebay bo na nim też wystawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.