Jimmy Pif Paf Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Dymi mi na czarno z rury, przy przyspieszaniu, zwłaszcza jak trochę za wysoki bieg. I tak od kilkudziesięciu tysięcy km, różni oglądali, sprawdzali wtryski, rzekomo kodowali, uszczelnienia itd - dymi jak dymił. Może po prostu wymienić wtryski - mają od nowości 365 tysięcy km.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Albo zbyt dużo paliwa, albo zbyt mało tlenu. Co z mocą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Na wyższym biegu silnik ma ciężej. Leje paliwo, ale zbyt mało tlenu. Ja obstawiam zawór podciśnienia sterujący gruszką turbiny. Nie zaszkodzi wyczyścić przepływomierza. Zobacz, jak pracuje sztanga gruszki. Na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Pif Paf Opublikowano 29 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Sam nie sprawdzę, ale zasugeruję w warsztacie. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Pif Paf Opublikowano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Był w warsztacie. Czyścili przepływomierz, nawet na chwilę wsadzili nowy - bez różnicy. Sprawdzali inne rzeczy, ale bez efektu. Ostatecznie wtryski wyjęte do sprawdzenia i zregenerowane po 580 zł netto za sztukę i na nowo zakodowane. I jest wyraźnie lepiej - równomierna praca, cichsza, mniej dymi, tak o połowę mniej, ale nie jest idealnie. Przed wtryskami mówili coś jeszcze o wyjęciu turbiny, ale na razie nie wyjęli. Jeszcze dodam, że na drugim cylindrze jest niższa kompresja po tym jak wpadła urwana końcówka świecy żarowej. Teraz mierzyli i było 19,5 bara. Na pozostałych 24.5 / 25. W czasie poprzednich pomiarów około 10 tysięcy km temu było chyba 22 na osłabionym, na pozostałych chyba 27. Może osłabienie tego cylindra rozregulowuje spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.