Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

symbole


Ariel

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki ale czy to oznacza że1.8 benzyna na łańcuchu mająte same symbole?

Mam jeszcze jedno pytanie. Co może być przyczyną falowania na obrotach na zimnym silniku? wcześniej zapalał mi się błąd czujnika położenia wału- wałka wymieniłem oby dwa, po czym siadły  mi świece pewnie zbieg okoliczności bo nie wymieniałem ich po kupnie, ale teraz świece wymieniłem przy okazji sprawdziłem kompresje zegar pokazał 11 ciśnienia nakażdym tłoku, błędów nie ma a faluje tylko jak zimny silnik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QG18DE jest na łańcuchu i to jest oznaczenie silnika nie ma QG18DE na pasku tylko łańcuch ja bym zaczął od sprawdzenia łańcucha czy n nie jest już za bardzo wyciągnięty. Druga opcja to zawór koła zmiennych faz rozrządu mógł się zapchać i nie jest wstanie ustawić koła rozrządu, miałem taki objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie Devil1986. Widze że masz sporą wiedze a wiesz może czy przy takim zapchaniu się koła zmiennych faz rozrządu (czy zaworu na pokrywie również?) jest wstanie zapalić się błąd czujnika położenia jego? Pytam ponieważ znowu dzis na zimnym falował po czym zgasł i przy ponownym uruchomieniu już błąd się pali dziękuje za info jest mi bardzo pomocne. Jak byś mógł mi jeszcze podpowiedzieć jak sprawdzić czy łańcuch jest do wymiany albo jak mocno ma być wysunięty napinacz by to stwierdzić Pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno Ci wywali błąd wałka ponieważ nie jest wałek ustawiony poprawnie względem wału głównego. Na moje oko to niestety łańcuch masz do wymiany początkowe objawy masz takie same jak ja miałem. Jak odkręcisz z boku od prawego koła taką klapkę to zobaczysz tam napinacz, koła, ślizgi itp. Nie pamiętam ile było max wysunięcia chyba coś koło 11 mm. Mi w każdym bądź razie łańcuch wisiał między kołami nie był napięty. Na zimnym był taki objaw że dopóki się nie zagrzał to nie mogłem przekroczyć bariery 2 tys obrotów bo inaczej gasł i wywalał błąd P0340 walka rozrządu. Po pewnym czasie to już był ciągły błąd i walka rozrządu i wału głównego więc wymieniłem łańcuch. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...