Ariel Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Witam serdecznie mampytanie czy ktoś wie gdzie dokładnie znaleśćkod silnika w primerze p12 kombi 1.8 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 kod silnika to QG18DE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 6 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 dzieki ale czy to oznacza że1.8 benzyna na łańcuchu mająte same symbole? Mam jeszcze jedno pytanie. Co może być przyczyną falowania na obrotach na zimnym silniku? wcześniej zapalał mi się błąd czujnika położenia wału- wałka wymieniłem oby dwa, po czym siadły mi świece pewnie zbieg okoliczności bo nie wymieniałem ich po kupnie, ale teraz świece wymieniłem przy okazji sprawdziłem kompresje zegar pokazał 11 ciśnienia nakażdym tłoku, błędów nie ma a faluje tylko jak zimny silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 QG18DE jest na łańcuchu i to jest oznaczenie silnika nie ma QG18DE na pasku tylko łańcuch ja bym zaczął od sprawdzenia łańcucha czy n nie jest już za bardzo wyciągnięty. Druga opcja to zawór koła zmiennych faz rozrządu mógł się zapchać i nie jest wstanie ustawić koła rozrządu, miałem taki objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 7 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 witam serdecznie Devil1986. Widze że masz sporą wiedze a wiesz może czy przy takim zapchaniu się koła zmiennych faz rozrządu (czy zaworu na pokrywie również?) jest wstanie zapalić się błąd czujnika położenia jego? Pytam ponieważ znowu dzis na zimnym falował po czym zgasł i przy ponownym uruchomieniu już błąd się pali dziękuje za info jest mi bardzo pomocne. Jak byś mógł mi jeszcze podpowiedzieć jak sprawdzić czy łańcuch jest do wymiany albo jak mocno ma być wysunięty napinacz by to stwierdzić Pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Na pewno Ci wywali błąd wałka ponieważ nie jest wałek ustawiony poprawnie względem wału głównego. Na moje oko to niestety łańcuch masz do wymiany początkowe objawy masz takie same jak ja miałem. Jak odkręcisz z boku od prawego koła taką klapkę to zobaczysz tam napinacz, koła, ślizgi itp. Nie pamiętam ile było max wysunięcia chyba coś koło 11 mm. Mi w każdym bądź razie łańcuch wisiał między kołami nie był napięty. Na zimnym był taki objaw że dopóki się nie zagrzał to nie mogłem przekroczyć bariery 2 tys obrotów bo inaczej gasł i wywalał błąd P0340 walka rozrządu. Po pewnym czasie to już był ciągły błąd i walka rozrządu i wału głównego więc wymieniłem łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.