Gość Piter Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Ja mam Primerkę WP 11.144 z 2000 roku 2.0 16V 130KM z klimą i u mnie spalanie wygląda następująco: Na trasie: 8 - 8,2l / 100km Po mieście nigdy nie przekroczyło 10l / 100km A w cyklu mieszanym średnio 9 - 9,2l / 100 km Kilka razy robiłem próby więc myślę że są one wiarygodne. Zauważyłem że w mojej Primerce lepiej wychodzi spalanie kiedy jeżdżę na Pb98 niż na Pb95. Różnica wynosi od 0,5 - 0,8 l na 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BossMan Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Ja mam Primerkę WP 11.144 z 2000 roku 2.0 16V 130KM z klimą i u mnie spalanie wygląda następująco: Raczej 140KM - P/WP11.144 z tego co kojarze wystepowaly z jedna 2litrowka benzynowa - 140KM. Po mieście nigdy nie przekroczyło 10l / 100km Az nie chce mi sie wierzyc, ale jesli faktycznie, to gratuluje wyniku pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piter Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 No i tutaj można się pomylić bo w Primerach od 1998 roku silnik 2.0 16V występował w trzech wersjach: 1. 2.0 16V 115KM ( 85kW ) - od roku 1998 - do 2000 2. 2.0 16V 130KM ( 96kW ) - od roku 1998 - do 2000 3. 2.0 16v 140KM a dokładnie 138KM ( 102kW ) - od roku 1999 - do 2002 Mój silnik ma wyraźnie we wszystkich papierach 96kW więc jest to silnik o mocy 130KM Co do spalania to jest takie jak pisałem. Nie mam żadnych powodów dla których zaniżałbym zużycie paliwa. Może rzeczywiście należy się cieszyć że pali tyle a nie więcej. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Żona jeździ do pracy - krótka trasa. Auto pali obecnie miedzy 9, a 12l/100km W lecie było 8l/100km A w trasie wakacyjnej 6,4l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Ja mam Primerkę WP 11.144 z 2000 roku 2.0 16V 130KM z klimą i u mnie spalanie wygląda następująco: Na trasie: 8 - 8,2l / 100km Po mieście nigdy nie przekroczyło 10l / 100km A w cyklu mieszanym średnio 9 - 9,2l / 100 km Super ci pali, moja z silnikiem 1,6 pali odpowiednio Na trasie: 8 - 8,2l/100km Po mieście nigdy nie zeszło poniżej 12,5l/100km jazda z klimą czy bez - mała różnica +/- ok. 0,5 - 1L/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barabasz Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 no to mam nowy pomiar ostatnio bylo tak: --> 8,6L na 100km dzis wlalem 46,7L przejechane 559km z tym ze ok 80km to po autostradzie tak ok 150km/h i przez chwile 170km/h przekroczone reszta samo miasto a auto pod chmurka stoi odcinki takie srednio po 5km no to srednia wyszla 8,36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BossMan Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 No i tutaj można się pomylić bo w Primerach od 1998 roku silnik 2.0 16V występował w trzech wersjach: 1. 2.0 16V 115KM ( 85kW ) - od roku 1998 - do 2000 2. 2.0 16V 130KM ( 96kW ) - od roku 1998 - do 2000 3. 2.0 16v 140KM a dokładnie 138KM ( 102kW ) - od roku 1999 - do 2002 Nie chce sie madrzyc, ale wg mojej wiedzy auta z pktu 1 i 2 to Primera P11 (z reszta w 1998 P11.144 jeszcze nie bylo) - tylko pkt. 3 dotyczy WP/P11.144. Na zdjeciu widze, ze masz WP11.144, wiec raczej nie masz dwoch pierwszych silnikow.. Mój silnik ma wyraźnie we wszystkich papierach 96kW więc jest to silnik o mocy 130KM Tym tez bym sie specjalnie nie sugerowal: moj ma w papierach 110kW, czyli teoretycznie 150KM (tak mam np. w ksiazce pojazdu), ale udalo mi sie rozwiklac, ze polski dystrybutor Nissana mial na poczatku sprzedazy P11.144 (moja jest z lutego 2000) pewne "problemy" z poprawnym okresleniem mocy pojazdu do dokumentacji, a taki blad z tego co wiem dotyczy nie tylko mnie. Ludzilem sie poczatkowo po cichu, ze moze trafila mi sie jakas "przejsciowka" z silnikiem z P11GT - niestety, to "zwykla" 140tka [EDIT] W tym i w tym watku wspominane sa podobne sytuacje. pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piter Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 No to teraz przyznam że jestem trochę zaskoczony. Pisałem to co wyczytałem w różnych artykułach na ten temat i na podstawie wpisów do dowodu rejestracyjnego oraz w karcie pojazdu. Z analizy kodu VIN nie wynika jaka jest moc w KM mojego silnika. Na pewno jest to silnik SR20DE. Może rzeczywiście ma on 140KM ale wtedy w papierach powinno być 103kW lub 103PS. A u mnie jest 96kW czyli po przeliczeniu 130KM. Kupiłem samochód od pierwszego właściciela ( mój kolega ) , z kompletem papierów. Samochód krajowy, kupiony w polskim salonie Nissana. I wszędzie jest 96kW. Kolego BossMan - zobacz sobie tą stronkę http://www.motofakty.pl/artykul/nissan_pri...1996_2001_.html Oczywiście nie upieram się przy swojej racji - osobiście wolałbym żeby moja Primka miała rzeczywiście te 140KM, zawsze to więcej. :one: Czyli na dzień dzisiejszy sam już nie wiem jaką moc ma mój silnik :zdziw: Pzdr . Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BossMan Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 No to teraz przyznam że jestem trochę zaskoczony. Ja tez bylem - u mnie w papierach jest 110kW, auto krajowe, z polskiego salonu, z kompletem dokumentow Wszystko wskazuje na to, ze P11.144 SR20DE roznia sie mocami, ale wylacznie w kartach pojazdu wydawanych w PL.. Co do Twojego linka - w latach 1996-2001 na pewno byl przynajmniej jeszcze jeden silnik - SR20DE 110kW (150KM) montowany w P11 GT. Jako kontre moge natomiast pokazac ten link : AC NissanKlub pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piona32 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 nowe notowania spalania:80% miasto 20% trasa,zatankowałem 51,88 litrów ropy po przejechaniu 670 km,teoretycznie zostało w baku 8,12.spalanie wyszło 7,74/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barabasz Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 nowe notowania spalania:80% miasto 20% trasa,zatankowałem 51,88 litrów ropy po przejechaniu 670 km,teoretycznie zostało w baku 8,12.spalanie wyszło 7,74/100 km. no to nic tylko pogratulowac mnie czeka na swieta trasa Gliwice Klodzko i spowrotem jak beda wyniki to dam znac btw. ciekaw jestem czy miedzy WP a P jest jakas znaczaca roznica w spalaniu chodzi mi ofc o to co producent podaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Mój rekord w niskim spalaniu SR20 pobiłem podczas powrotu z Borska.... dzięki Azorkowi .Prędkość ok. 100km/h , miejscami klima... i komputer pokazał 6/l 100km (max błąd to 0,5l) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 :506: Dzisiaj zatankowałem pod korek, sprawdziłem ilość przejechanych kilometrów i wyszło mi spalanie w granicach 12 l/100 km (100% miasto). :065: O co chodzi? Mam Prime 1.6 z 1997 r. wersja Si. Przebieg 150 tys. km. Nowe przewody WN (Bosch UK). Świece w dobrym stanie (wg mechanika). Staram się jeździć dynamicznie, ale nie depczę go do dechy. W mieście nie przekraczam 2.5 tys. obr. Co jest nie tak? Może ja coś robię nie tak? Biegi staram się zmieniać przy 2.5 tys. obr. Wg książki na 4 powinienem wbijać przy prędkości pow. 65 km/h. I tak też robię jak jadę 50-60 km/h jadę na 3-ce. 60-65 na 4-tym biegu. Spalanie całkowicie mnie zaskoczyło, bo autko w trasie paliło mi ok. 6.5 - 6.7 l/100km. Co może być powodem tak wysokiego spalania? Liczyłem się z 10 w mieście ale 12l z 1.6 to chyba trochę za dużo! Proszę o pomoc! Aha - chyba nie muszę dodawać że klimy nie mam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 korsarz75, mi w mieście nie schodzi poniżej 12l/100 km a też mam silnik 1,6. Jeżdżę bez klimy, biegi zmieniam między 2,5-3,5 tys. obr. auto garażowane i krótkich odcinków dużo nie robię. W ASO na consulcie wyszło wszystko OK - też nie wiedzą czemu tak jest. Nikt nie jest w stanie mi pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jimmy Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ja mam primere p11 z silnikiem 2.0 (115 KM) z 96 roku (model 97) i kiedy ją kupiłem to na trasie Kraków Warszawa i z powrotem spaliła mi 6,9 na 100. Było to w styczniu 2007. Teraz w zimie na odcinkach 15 kilometrowych pali mi 10,5. Na dłużych odcinkach też podobnie. Wymieniłem świece, filtry, olej. W lecie tyle, że na oponach 205/50 R16 na trasie mi też paliła 10 litrów. Czy to jest normalne? Czy takie spalanie jest w normie czy ona za dużo pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Czy to spalanie (12 l) może być od filtra paliwa lub filtra paliwa? Nie zmieniałem ich po zakupie... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Mi w P11 GT wg kompa wychodzi obecnie 8,5 litrażu. Wcześniej 8,0 - 8,1. Może muszę wymienić świeczki, albo to przez zimne i krótkie odciniki. (wg obliczeń wyszło 8,4l) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ja śmigając na Pb zatankowałem na full, zrobiłem trasę Kutno - Kielce 217km ( wyjazd godz 5.15 - na miejscu 7.20 ) przejeżdżając przez całą Łódź i Piotrków, później po Kielcach zrobione ok 80km (samo miasto) i w drodze powrotnej tankowanie po ok 40 km od Kielc - przejechane ok 340km a zatankowane 28 litrów. Teraz na LPG trasa dom - praca (ok 7km) na zbioniku 40l robię jakieś 320km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barabasz Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 no to po swiatecznej wyprawie.... wyszlo mniej wiecej 6,6L /100km autko zapakowane bagazem srednio ale w ludziach to mialem ok 400kg a do tego tylko odcinek Gliwice - Opole po autostradzie reszta po zwyklych drogach, do tego troche gorek nie naj gorzej wyszlo.... choc, szwagier jechal passatem 1,9tdi 1999r mial podobne obciazenie i w jedna strone (220km) wyszlo mu 4,8L/100km mowil ze jak przed wyjazdem zatankowal do pelna to mu nawet wskazowka nie drgnela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 P11 SRi 2.0 300km trasy 500km miasto trochę ponad 11L benzynki...., ale zamiata aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 W lato po zakupie i wymianie filtra powietrza i oleju paliła 8.0 - codzienna trasa do pracy 50 km i z powrotem. Teraz pali 8.5 - 9.0 - chyba przez to że zima przyszła, albo już czas na zmianę filtra powietrza, oleju u może filtra benzynki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiLGT Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Po miescie (krotkie odcinki ok 6km) pali 12L na "trasie" (30% miasto) spalila mi 7L Takie sa moje pierwsze obserwacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arqadivs Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam..posiadam primke p10 2.0 SLX..B+G..kupilem ja we wrzesniu...spalanie G wychodzilo mi max 12L...Butle mam 40 L wchodzi mi 38-39 l gazu..dziwne bo powinno jakies 32-34 max..ale tak mysle ze nie ma poduszki powietrznej zrobionej.Ale ostatnio wyjezdzilem gaz do 0 i przy tankowani weszlo mi 40,22 L gazu :!: :!: :!: a baze z gazem mam zaufana i licznika nie maja kreconego...Co moze byc??Czyzby zima i gaz sie sprzeza??Ale to by az tak?? I ostatnio 2 tankowania..38,60L gazu i zrobilem tylko 270KM :/ NA 39L gazu :!: :!: Rozumiem ze zima ssanie dluzej chodzi..ale badz co badz to prawie 100KM w plecy bo wczesniej na tych samych litrach robilem 370 Km...Co moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 korsarz75, mi w mieście nie schodzi poniżej 12l/100 km a też mam silnik 1,6. Jeżdżę bez klimy, biegi zmieniam między 2,5-3,5 tys. obr. auto garażowane i krótkich odcinków dużo nie robię. W ASO na consulcie wyszło wszystko OK - też nie wiedzą czemu tak jest.Nikt nie jest w stanie mi pomóc. hmm... mi na trasie pali w okolicach 7l, też mam 1.6.. a po mieście w okolicach 8-8.5 do 9... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 hmm... mi na trasie pali w okolicach 7l, też mam 1.6.. a po mieście w okolicach 8-8.5 do 9... Zimą? Parę dni temu znowu miałem trasę i mimo chłodów Primerka spaliła mi 6.7 l/100km. Jak na auto o tych gabarytach to nawet niezły wynik. Dlatego nie mogę się pogodzić ze spalaniem w mieście rzędu 12l. Fakt, jak już jeżdżę po mieście to głównie trasy do 6-8 km i koniec. Czasami nawet silnik dobrze się nie nagrzeje... Może to od tego? :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.