Gawa Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 abram, nie wiem ile zrobie na pełnym baku bo staram się tak tankować zanim " żyd" się zapali. Z moich dokładnych wyliczeń wynika że teraz w zimowych warunkach i krutkie trasy mieści się w 8 litrach ON. Dolewam troche oleju do dwutaktów i tak jakby spalanie odrobine spadło. Dziś lałem i wyszło 7,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Shrek 20 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Mam pytanko Ile pali primerka 2.0 KAT 16v +LPG ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Mam pytanko Ile pali primerka 2.0 KAT 16v +LPG ??? przeczytaj od początku temat w którym jestes a dowiesz sie na pewno. ile pali i przy jakiej jezdzie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Moja nyska pali średnio 7-8l ON/100km. W trasie od 5,5 wzwyż (a mówili:kup diesla,mało pali :027: ) A jeżdżę jak emeryt:2000-2500 obr. i zmiana biegu na wyższy (czasem tylko jak coś wyprzedzam to na 3 zamknę obrotek) No i od czasu do czasu klime włączam a to też podnosi spalanie No ale ktoś wcześniej napisał że mu nyska pali 22l gazu :kosci: to się lepiej poczułem :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Aktualnie jezdze na 98noPb lpg out i pali ok 10l/100km :diabel: przy naprawde roznej jezdzie, odcinka mu nieobca, wg mnie mozliwe jest spalanie ok 9, a i przekonalem sie ze i 14 tez mozna :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Stysiał Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 siema ja moja P10 na trasie zchodze do spalania w ktore malo kto wierzy to jest 6,3 na 100km ale predkosc nie przekracza 120kmh miasto nie mam pojecia ale pewnie ponad 9l jazdy ekonomicznej mozna sie nauczyc tylko wbrew pozorom nie jest to takie proste duzo daje :chamowanie silnikiem i skrzynia biegow jazda bez klimy(tu nawet 1,5l na setke) noi spokojne ruszanie i krecenie silnika do oklo2500 obrotów na minute powodzenia w nauce(ja ucze sie caly czas) :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras31 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Trasa Poznan Białystok, 200 km autostrady predkosc 160- 170 przelot przez wawe,pozniej 120-140 oczywiscie poza terenem zabudowanym-spalanie 8,2l.primera p11.144 2.0 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 U mnie wyszło przy 20 km po mieście do 100wki/h i w trasie 160-170km/h 80 km przy 4 osoboach i bagażu 8.7 litra ;] Jak na 1.6 to całkiem w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sieniek121233 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 a moja primerka 2.0 D,w trasie przy umiarkowanej prędkości to ok.5,5,w mieście to nawet 9 a tak średnio to ok.7 litrów ropy,dodam ze raczej pedał mocno cisnę,tak trzeba żeby normalnie się poruszać bo silnik dosyć mułowaty :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol55 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Witam,miałem primerkę p10 2,0d paliła ok.5.5l.na trasie,jazda mieszana ok.7l.od dwóch miesięcy jestem posiadaczem p11 2,0td i spalanie tego "cacka"to ok.8,5l.przy jeżdzie mieszanej.Myślałem że coś jest nie tak z pompą lub turbiną ale po przeczytaniu waszych postów widzę że to"bydle"tyle zżera. :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asgard Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 To zależy, ale w mieście ok 8-9 l na 100km. Tylko pytanie w jakim mieście - u mnie jedzie sie w ten sposób światła -jedziemy dalej 100 m - światła- jedziemy dalej 100 m - pasy etc. Przy takiej jeździe nie dziwię się niektórym, co podają nawet 10 l w mieście. Producent podaje 9l w dieslu. Ciesz się , że nie masz benzyny w takim razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 moja P10 1.6 16V pali ostatnio jak smok.Na 36 litrach gazu robie nieco ponad 200-220 km co daje jakies 17-18 l gazu gdzie wczesniej robiłem spokojnie 340 raz nawet 370.Problem pojawił sie od momentu załozenia tłumika "sportowego" wm sport.Fakt autko fajnie mruczy ale coś chyba jest nie tak i wcale go nie deptam jezdze tak jak wczesniej w cyklu mieszanym 50/50. Co sądzicie o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 moja P10 1.6 16V pali ostatnio jak smok Instalacja gazowa do regulacji ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Kraków P10 SR20 DEH chyba silnik zdrowy z P11.144 czarna pokrywa reszta seria LPG Blos BRC i primityw instalka strikte miasto 13-14 L czyli 220-230 z 32,5l zbiornik LPG noneconomic drive czesem deptanie do dechy ,,,myśle że korki i reszta to spalanie w normie jak przeliczyć na Pb czy disla to wychodzi z 6,5-7 l po mieście i pod nogą jest wiecej niż Ropa ,,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Moja w zimie raz wzieła 9,9 l !!! ostatnio na trasie Kraków - Roznowa na Słowacji wyszło 6,6 l/100 km z 5 osobami na pokładzie i bagaznikiem na full (zalałem Verve) w sumie średnio wychodzi koło 8-8,5 l w miescie i 7-7,5 na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 821km w tym trochę po Kołobrzegu. LPG 8,7 + PB ok. 4l (trochę pojeździłem na PB, bo dawno nie miał okazji). ps: LPG obliczone po odjęciu PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Moja łyka średnio 7 litrów PB w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_gmt Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 skopiuję z innego zamkniętego tematu: P11.144, HB, 1.6 (105 km) - na odcinku 300 km, (Katowice - Wisła - Opole + kręcenie się po okolicach Wisły, Ustronia itp). W tym ok 50 km autostrady (120 - 180 km/h, średnio ok. 140 - 150), 1,5 godz. wleczenia się w korku na odc. ok 20 km (przed Skoczowem) i trochę jazdy po serpentynach, reszta to normalna w miarę przepisowa jazda pozamiejska 60 - 120 km/h. Klima zapięta na ok. 200 km, reszta bez klimy. Spalanie - 5,9 l/100 km... W mieście (odcinki 1 - 3 km, światła etc) 8 - 9 l. Benzyna oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwachu Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Średnio 7,5 Miasto Trasa i spokojnie i 180. Benzyna bez klimy :/ [ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 14:12 ] 1.6 niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Zauwaźyłem źe w P11 2.0 spalanie podnosi się po przekroczeniu 160. Jak jechałem autostradą w jedną stronę testując Vmax i starając się cisnąć 160+, a raczej utrzymać 180 to spalił 10litrów na 100km, jak w powrotnej drodze prędkości były rzędu 140-160 i jeszcze postałem trochę w korku po powrocie to spalanie spadło do 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 smeru, hmm ciekawe ale dobrze wiedzieć jak oszczednie jechać traske ;-) Mi w mieście silnik 2.0 SRi pali 10,5 , 11 w trasie nie sprawdzałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 P10 1.6 16v trasa 1100km w jedną strone , prędkości 140-160 km/h , 20% trasy z załączoną klimą , średnia 10l lpg. I jeszcze jedno w Niemczech gaz tankuje się samemu , podobno jesteśmy jedynym krajem w UE gdzie trzeba wzywać obsługe stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam… Moja Primerka pali średnio 10,5l gazu, trasa tak spokojnie do 120 ok. 9, miasto 11-12 w zależności od dynamiki. Pozdrawiam… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 P10 1.6 16v trasa 1100km w jedną strone , prędkości 140-160 km/h , 20% trasy z załączoną klimą , średnia 10l lpg. I jeszcze jedno w Niemczech gaz tankuje się samemu , podobno jesteśmy jedynym krajem w UE gdzie trzeba wzywać obsługe stacji. nie tylko w Niemczech. Jadąc do Francji wszystkie kraje po drodze mają taką sama zasadę, czyli samoobsługa. U nas mieli to zmienić, ale jak słyszałem na stacji, to poodbno sami właściciele stacji nie chcieli się na to zgodzić, bo boją sie o sprzet, ż eludzie nie będa umieli załaczać pistoleta. W niemczech dodatkowow jest często kartka z napisem w j. polskim przypominajacym Polakom, że trzeba zapąłcić za paliwo. Słysząłem, że w niektórych stacjach nawet polacy muszą wczesniej uiścic zapąłtę a później tankowac. :-) [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 12:17 ] pzry tej prędkości to mało ci spaliła, bo ja jadąc non stop (tylko tankownaie) przez 7 godzin z prędkościa ok. 180-200 spaliła mi 12 l. A przez 5 tys km taka jazda spaliła mi tez 2 l oleju :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Fakt na dystrybutorze była instrukcja po Polsku , jest jeszcze jeden problem, końcówek do tankowania: są dwa rodzaje i wtedy jest potrzebna redukcja żeby zatankować. A co do jakości Niemieckiego gazu LPG to nie zuważyłem żadnej różnicy 350-370 km na zbiorniku ( 40l ale wchodzi wiadomo 35-36litrów ) w Polsce tankuje tylko na SHELL ewentualnie STATOIL. Co do spalania oleju to odpukać narazie nie dolewam ani grama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.