Gość moti21 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 moja świżo po regulacji gazu wymienoiny filterek itd na zbiorniku 35-36 L gazowiny zrobiłem 340 KM czyli jakies 10,2-10,5 na 100km ale faktem jest że nie jezdże powoli wiec jak na dynamiczna jazde i cykl mieszany gdzie 60% to miasto sądze że spalanie jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUBAL Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Powiem tak: wlewam do swojej P11 paliwka za 100 zł i robię w cyklu mieszanym 300-340 km. A przy 180+ niech nikt nie mówi że mu spali 10l bo mniej niz 12 to nie ma prawa. Srednio - 13-14l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 ciekawe tylko gdzie jezdzisz +180 dłużej niz 10 -30 sekund ...po miescie w cyklu mieszanym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coffee-l Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam! 1.6 16v 8litrów, spokojna jazda zimą 9, ale to kombi więc może troszke więcej wessać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelRm Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 primera p12 2.2 po ostatniej bardzo oszczednej jezdzie do Warszawy z Radomia (130-140 km/h) w/g komputera srednia 6,5 :galy: :galy: po kilku dniach jazdy po miescie skoczyło do 7,4 nie wiedziałem ze te primerki takie oszczedne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Podłączę się do tematu. Mianowicie mam pytanie. Przy jakich obrotach Primerka z LPG sekwencją, powinna mieć najmniejsze spalanie? Wiadomo, że im wyższy bieg i niższe roboty to auto najmniej pali, ale czy jest jakiś inny sposób (zakres obrotów), przy których będzie najmniej palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pabloo4 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Przed wymiana przepływki - 7,6 l/100 km :/ Po wymianie przepływki - trochę miasta reszta trasa do 110 km/h max - 6.1 l/100 km. Jest nieźle...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 ile za przepływkę? jakie koszty? nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pabloo4 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Przepływka do silnika 2.0 TD, oryginalny Bosch z przesyłką na Allegro 216 zł. W serwisie Boscha taka sama 30 zł drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farmer Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 p12 1,8 s pali 10,5 po miescie, trasa jeszcze nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelo181 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 A ja mam pytanie. Mam Primerke p10 92 r, 1,6 16V, i z tego co tu czytam to spalanie tego modelu powinno byc mniejsze niż u mnie:( w nieście pali kolo 11-12 trasa 7-8 martwi mnie miasto bo stosuje się do jazdy oszczędnej (hamuje silnikiem, lekka noga, nie uzywam zbytniej elektryki, 5 bieg przy 60km/h itd) więc powinno być mniej niż 11-12. jaka jest tego przyczyna?? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 spróbuj pojeździć normalnie, za niskie obroty nie są dobre dla tych silników, a 5 przy 60 to ile obrotów masz 1800? na niskich obrotach żeby się rozpędzić to silnik ma ciężej i przelewa benzyną, spróbuj pojeździć w przedziale 2-3,5 tys obr i zobacz co wtedy wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelo181 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 biegi wrzucam przy 2tys obrotów. a że przelewa benzynke to nie wiedziałem, czytałem o oszczędnej jeździe i kazali jak najszybciej jak na najwyższy bieg a o tym przelewaniu anie słowa nie wspomnieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 ja biegi zmieniam 3,5-4 tys. i pali mi 11,5-12,5 po mieście; trasa 7-9l/100km zwykłej 95 czasami wyżej kręcę ale nie cały czas. To nie są małe miejskie autka z dieslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 dokładnie, takie obroty to tylko w dieslach, tu nie dość że nie oszczędzisz to jeszcze szybciej silnik zniszczysz, zmieniaj biegi w okolicach 3 tys, żeby przy wrzucaniu wyższego biegu silnik nie schodził poniżej 2 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelo181 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zastosuje się dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.dos Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Oczywistym jest, że dużo zależny od stylu jazdy i warunków atmosferycznych. Zerkając ciągle na ekonomizer, latem na trasie Szczecin-Poznań udało mi się osiągnąć 5.5l a w mieście 7.4. Zimą na trasie 7.0 a w mieście 8.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coco77 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ja myślałem , że moja P-12 1.9 diesel będzie mniej paliła . W mieście łyknie 8,5 l w trasie wyszła 6 l. Mimo wszystko fajne autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 strasznie dużo wam palą te samochody Moja W11 pali 5,5 na sto po trasie latem a zimą też poniżej 6 2litry benzyna,99rok,220tys przebiegu przy wykorzystaniu jazdy na luzie i hamowaniu silnikiem, jazda zgodnie z przepisami,nowy filtr powietrza, ciśnienie w kołach 2,3 czyli troszkę więcej mi zaleca producent (2,2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Konin - Połczyn Zdrój - Kołobrzeg - Połczyn Zdrój - Września - Konin (ok. 800km z kręceniem się po miejscowościach). 3 tankowania (2 prawie na pusto, ostatni połowa) - za każdym razem wychodziło niecałe 8l/100km LPG. Co ciekawe, jazda 60% z klimatyzacją, szybkie przyspieszanie (ale hamowanie silnikiem, gdy się udawało), na trasie prędkości 90 - 150km/h (z przewagą 140). Wozik: P11 1.6 16V LPG sekwencja AGIS (plastik). ps: do tego tankowanie na stacjach Bliska, raz Orlen - max 1,53zł Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelo181 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Panowie mam problemik, jechałem sobie (trasa jakies 70 km). zrobiłem przerwe na wizyte w sklepie i jak wychodziłem zobaczyłem że na lampie z przodu jest olej, więc maska w góre, gdy zobaczyłem co sie stało niemal zawału dostałem. cały silnik i wszystko do okoła w olej:( Okazało się że wywaliło mi korek od oleju i cały olej wychlapało. Co mogło być tego przyczyną? Zalałem olej odczekałem żeby ostygnął torchę i pojechałem ze strachem dalej, na szczęście wszystko jest spoko. Chodzi bez zarzutu tylko spalanie jest większe o jakies 2 litry. Jaka może byc przyczyna że mi korek wystrzeliło? i czy mozliwe że teraz więcej pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mathis5288p Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Trasa 6l benzynki Miasto7,5l do 9max gdy szaleje Silnik ga16de [ Dodano: Pon 15 Cze, 2009 15:28 ] gelo181, Ciężki temat. Ciśnienie nie mogło wywalic korka jeśli silnik jest ok i korek też. Poza tym nie powinno aż tak żygać olejem. Możliwe że zapchala sie odma więc musisz to sprawdzić a co do spalania to trochę mógł się silnik przytrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelo181 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Oleju nie bierze i chłodniczy też bez zmian. Odma (jak to en przewód co wychodzi z filtra powietrza do pokrywy silnika o długości ok 10 cm to jest OK sprawdzałem). Brałem pod uwage też że po prostu zapomniałem zakręcić jak wlewałem ostatnio, ale wątpie żebym przejechał ponad 100 km bez korka i bym nie zatarł silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 szybkie przyspieszanie Takie właśnie jest najbardziej ekonomiczne. Pod warunkiem że po rozpędzaniu jedziemy a nie hamujemy. [ Dodano: Pon 15 Cze, 2009 20:40 ] Odma (jak to en przewód co wychodzi z filtra powietrza do pokrywy silnika o długości ok 10 cm to jest OK sprawdzałem). Jest jeszcze drugi przewód - w sumie ważniejszy - z pokrywy rozrządu do kolektora ssącego, w nim jest też zamontowana zwężka. Ten się znacznie częściej zapycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankiel Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Moja poprzednia P11 na gazie wyciągała 8 na trasie i słabą dyszkę po mieście ale se chciałem polepszyć i kupiłem teraz P12 1.8 no i teraz mam 7.3 trasa 10.5 ale benzynki i jak mam odłożyć na gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.