Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Czemu jest taka twarda


dylson
 Share

Recommended Posts

Jak w temacie. Sprezyny raczej nie sa sportowe(na 95%). Wyjolem jeden amortyzator ale on jest dobry(przod do tylu jeszcze nie zagladalem). Podejzewam ze drugi jest taki sam. Co o tym myslicie? A moze sie myle i amor nie jest dobry? Sa jakies metody zeby go sprawdzic(domowy sposob)? Za wszystkie odpowiedzi bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

seryjnie w primerach wysępowały bodajrze 3 rodzaje twardości spręzyn -moze masz którąś z nich :idea: ?

Ew. w amortyzatorach olej zgestniał

Link to comment
Share on other sites

nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie przed wymianą amorków z przodu - był on strasznie twardy i zapadnięty... po wymianie zrobiło się miękko. widac amorki były zapieczone ;)

Link to comment
Share on other sites

Ale amorki sie uginaja po wcisnieciu tak nie za lekko nie mocno. Tak przynajmniej mechanik twierdzi. A auto jest naprawde strasznie twarde. Moze cos sie zapieklo?

Link to comment
Share on other sites

to w takim razie obstawiam ze masz twardsze spręzyny.

Zresztą może nie masz porównania do innych aut, moja neigdyś seryjna prima w porównaniu do taty OCTAVI kombi była bez porównania szytwniejsza, ledwo przód się uginał przy naciskaniu i kłądzeniu się na nim, tył za to uginał sie pare cm...

Link to comment
Share on other sites

Zresztą może nie masz porównania do innych aut.

 

Jezdzilem mondeo, carisma, oraz obnizonym i utwardzony golfem i jeszcze kilkoma innymi. Ale zaden nie byl tak twardy. Tu prawie nic sie nie ugina.

Link to comment
Share on other sites

- japoniec z krwi i kości :D

Moze w piatek bede na zlociku w lodzi (zapraszam) i bedzie tam tez jedna primerka p10 to zobacze czy tez jest taka twarda. Lotnik wiesz o kogo chodzi :D :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest daniellus

Myślę, że amory są uszkodzone. Najlepiej sprawdzić na trzepakach wszystko będzie jasne. Mojemu koledze kilka lat temu też stwardniało zawieszenie w sunny, tyle że tył no i się wysypaliśmy na takim ładnym długim zakręcie. Jak sie później okazało amorki były zatarte.

Link to comment
Share on other sites

Moja też jest twarda ale to akurat mi pasuje. Przód ledwo się ugina, tył trochę więcej ale to normalne w primerach, już w kilku sprawdzałem.

Link to comment
Share on other sites

U mnie przód jest twardy jak deska do prasowania- trzeba bardzo mocno na błotnik nadusić, żeby się coś ugięło (a to tylko Primera 1.6 ).

A na shock testerze skutecznośc o ile pamiętam 70 %, więc nieźle.

Tył to już inna sprawa - ugina się o kilka centymetrów i jest ciut zapadnięty :?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A wie moze ktos jakie powinny byc wymiary sprezyny w p10 1.6 z 1992r? Bo ze powinna byc sztywna to wiem ale nie az tak. Moze ma ktos taka sprezyne wyjeta i moze podac mi jej wymiary? Za wszelkie info z gory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Twardośc w nyskach to norma, moja podobnie prawie nie drgnie, to na 100% kwestia sprężyn, amorki nic do tego nie mają, ciesz się że nie masz tak jak ja jeszcze do tego obniżonej :twisted: w zimie do d..... jazda po koleinach pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...