dylson Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Jak w temacie. Sprezyny raczej nie sa sportowe(na 95%). Wyjolem jeden amortyzator ale on jest dobry(przod do tylu jeszcze nie zagladalem). Podejzewam ze drugi jest taki sam. Co o tym myslicie? A moze sie myle i amor nie jest dobry? Sa jakies metody zeby go sprawdzic(domowy sposob)? Za wszystkie odpowiedzi bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 seryjnie w primerach wysępowały bodajrze 3 rodzaje twardości spręzyn -moze masz którąś z nich :idea: ? Ew. w amortyzatorach olej zgestniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie przed wymianą amorków z przodu - był on strasznie twardy i zapadnięty... po wymianie zrobiło się miękko. widac amorki były zapieczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ale amorki sie uginaja po wcisnieciu tak nie za lekko nie mocno. Tak przynajmniej mechanik twierdzi. A auto jest naprawde strasznie twarde. Moze cos sie zapieklo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 to w takim razie obstawiam ze masz twardsze spręzyny. Zresztą może nie masz porównania do innych aut, moja neigdyś seryjna prima w porównaniu do taty OCTAVI kombi była bez porównania szytwniejsza, ledwo przód się uginał przy naciskaniu i kłądzeniu się na nim, tył za to uginał sie pare cm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Zresztą może nie masz porównania do innych aut. Jezdzilem mondeo, carisma, oraz obnizonym i utwardzony golfem i jeszcze kilkoma innymi. Ale zaden nie byl tak twardy. Tu prawie nic sie nie ugina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 - japoniec z krwi i kości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 - japoniec z krwi i kości Moze w piatek bede na zlociku w lodzi (zapraszam) i bedzie tam tez jedna primerka p10 to zobacze czy tez jest taka twarda. Lotnik wiesz o kogo chodzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Moja też jest twarda , ale mi pasuje. Pięknie wchodzi w zakręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Myślę, że amory są uszkodzone. Najlepiej sprawdzić na trzepakach wszystko będzie jasne. Mojemu koledze kilka lat temu też stwardniało zawieszenie w sunny, tyle że tył no i się wysypaliśmy na takim ładnym długim zakręcie. Jak sie później okazało amorki były zatarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Moja też jest twarda ale to akurat mi pasuje. Przód ledwo się ugina, tył trochę więcej ale to normalne w primerach, już w kilku sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 U mnie przód jest twardy jak deska do prasowania- trzeba bardzo mocno na błotnik nadusić, żeby się coś ugięło (a to tylko Primera 1.6 ). A na shock testerze skutecznośc o ile pamiętam 70 %, więc nieźle. Tył to już inna sprawa - ugina się o kilka centymetrów i jest ciut zapadnięty :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 A wie moze ktos jakie powinny byc wymiary sprezyny w p10 1.6 z 1992r? Bo ze powinna byc sztywna to wiem ale nie az tak. Moze ma ktos taka sprezyne wyjeta i moze podac mi jej wymiary? Za wszelkie info z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Twardośc w nyskach to norma, moja podobnie prawie nie drgnie, to na 100% kwestia sprężyn, amorki nic do tego nie mają, ciesz się że nie masz tak jak ja jeszcze do tego obniżonej :twisted: w zimie do d..... jazda po koleinach pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.