whiskydog Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Cześć, proszę Was o konsultacje. Pacjent to Path 2007 rok, 2,5 dci, automat, 166.000 km przelotu. Objawy to: jak auto dostanie w palnik na żwirowni, jazda 4WD, 4WD Lo, to jak jest mocno gorące załącza tryb awaryjny, ze wszystkimi konsekwencjami. Silnik nie gaśnie, ma temperaturę w normie. Jak zgaszę silnik to po przekręceniu stacyjki mam wszystkie kontrolki ale rozrusznik ani drgnie, zero reakcji. Czasami zrobi pół obrotu czyli cyknie i dalej nic. Auto ostygnie 10-15 minut i wszystko wraca do normy. Pali od strzała, są wszystkie napędy. Ma to ewidentny związek z ciężką pracą i wysiłkiem układu napędowego. Filtry cały komplet wymienione. Zawór SCV po 4000km. Olej w skrzyni 6000km przelotu, skrzynia po remoncie. Rozrządy zrobiony. Chłodnica silnika nowa. Aku bosch dwuletni. Prądu nie brakuje, ładowanie jest i nie skacze (mam wyświetlacz). Nie mam kompa, ale pokazał mi 7 błysków w trybie diagnostycznym czyli błąd odczytu z magistrali CAN Moje kierunki poszukiwania: 1. przewód masowy do silnika się grzeje lub jest uszkodzony i zwiększa swoją oporność. Chłodnica oleju ze skrzyni nie daje rady i komputer odcina jazdę aby nie rozwalić skrzyni. 3. Uszkodzony aku, jest dość gorący. Proszę o konsultację, ktoś ma pomysł co jeszcze do sprawdzenia? Może ktoś miał coś takiego i wie co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Rozrusznik sprawdź a dokładniej to włącznik elektromagnetyczny. Może masz zasyfione styki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.