LukaszZarembaOtw Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Witam podczas wymiany opon panowie chybna zamienili felgi, bo system TPMS pokazuje przód-tył-przód-tył zamiast Przód-przód i tył-tył. czy można to jakoś samemu skalibrować na nowo czy musze zamienić spowrotem koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Zgodnie z tym co pisali tu koledzy odbiornik łapie tylko czujnik przy kole które ma przy sobie więc powinno się samo przestawić po kilku/nastu/dziesięciu kilometrach. Co ciekawe w Suzuki Swift, które mam podczas pompowania od razu pokazuje ok. Widocznie nieco inaczej jest to rozwiązane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszZarembaOtw Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Teraz, Smakor napisał: Zgodnie z tym co pisali tu koledzy odbiornik łapie tylko czujnik przy kole które ma przy sobie więc powinno się samo przestawić po kilku/nastu/dziesięciu kilometrach. Co ciekawe w Suzuki Swift, które mam podczas pompowania od razu pokazuje ok. Widocznie nieco inaczej jest to rozwiązane. czyli po jakims czasie wskazania powinny sie poprawic? BO na stacji po wymianie opon na zimowe, zapompowałem przód 2,4/2,4 i tył 2.2/2.2, natomiast komputer pokazjue mi tak: Przód: 2.4/2.2 Tył 2.2/2.4 Powinno sie to za jakis czas poprawic samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Godzinę temu, LukaszZarembaOtw napisał: BO na stacji po wymianie opon na zimowe, zapompowałem przód 2,4/2,4 i tył 2.2/2.2, natomiast komputer pokazjue mi tak: Przód: 2.4/2.2 Tył 2.2/2.4 Gdybyś oznakował sobie felgi i poprosił by po przekładce opon koła wróciły na swoje miejsce, to nie miałbyś problemu. Ale spoko - trochę pojeździsz, to czujniki zaskoczą, ale może to trochę potrwać. Profilaktycznie możesz im też zaserwować kalibrację z poziomu kompa pokładowego. Zerknij TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 12 godzin temu, LukaszZarembaOtw napisał: Witam podczas wymiany opon panowie chybna zamienili felgi, bo system TPMS pokazuje przód-tył-przód-tył zamiast Przód-przód i tył-tył. czy można to jakoś samemu skalibrować na nowo czy musze zamienić spowrotem koła? nie jest to możliwe. Zauważ, że wentyle nie mają kolorowych oznaczeń, a także instrukcji milczy na tem temat. Tu nie ma centralnego odbiornika - to wh mnie jest o wiele lepsze rozwiązanie. Masz odbiorniki w każdym nadkole dzięki czemu nie masz problemu by pamiętać jaki kolor wentyla i nie trzeba wczytywać/programować nowych czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Ja już kiedyś pisałem coś na ten temat, raz pomyliłem i raz testowałem opony z dużą różnicą ciśnień na zamiance. Za każdym razem przestawiało się maks po kilku/nastu kilometrach/ kilkunastu minutach. Jak zamienie opony na zimówki gdzie na felgach nie mam czujników to również kontrolka odpala się najpóźniej po kilkunastu kilometrach/ minutach. Chyba zrobie jeszcze test dwie opony z czujnikami, dwie bez i zamienione. Tak czy inaczej niezależnie od czasu, każdemu w końcu powinno się przestawić. Nie myślałem kiedyś, że ten temat osiągnie tyle wątków i postów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszZarembaOtw Opublikowano 7 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 OK temat zamykam, wszystko samo się ustawiło :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.