katazipen Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 (edytowane) Witam , borykam się od niedawna z błędem P0045(13) , , kolejny błąd to P0235(12) , objawy to duży spadek mocy praktycznie brak i sionik nie wkręca się na obroty , max 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnika auto wraca do normy , choć zauważyłem że od czasu do czasu podczas energicznego przyspieszania występuje takie pływanie , nierównomierne przyspieszanie auta pomimo wciśnięcia na max pedału gazu . Edytowane 30 Listopada 2020 przez katazipen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Wygląda to na problemy ze złączami elektrycznymi elementów sterujących turbosprężarką. Załączyłem Ci opis diagnozy tych błędów z serwisó wki T31. Więcej nie poradzę bo na oczy nie widziałem tego silnika i tego turbo, ale przyjrzałbym się wszystkim złączkom z okolic turbo. Tak jak opisuje instrukcja sprawdź masę odpowiednich pinów w złączach, zmierz rezystancję czujnika w turbo itp. ECR_P0045_P0235.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katazipen Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 @gkowal , właśnie od tego zacznę , od sprawdzania kostki dużo ich nie ma chyba trzy , ale muszę poszukać , tylko jeśli chodzi o kostki to dziwny objaw bo jeśli np: będą to przewody albo ich połączenie to dlaczego wszystko wraca do normy jak zgaszę silnik i ponownie go uruchomię jak ręką odjął ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eloar Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 12 godzin temu, katazipen napisał: dlaczego wszystko wraca do normy jak zgaszę silnik i ponownie go uruchomię jak ręką odjął ? objaw jaki odczuwasz to przejście pojazdu w tryb awaryjny. Nissan przełącza się w tryb awaryjny po odczytaniu jednego błędu z części czujników, ale 'check engine' jest podświetlony po 2 błędach. Przejście w tryb awaryjny to ograniczenie maksymalnych obrotów i trybu pracy przepustnicy. Tryb awaryjny zawsze jest wyłączany po zgaszeniu silnika i uruchamiany ewentualnie jeśli błąd wystąpi ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katazipen Opublikowano 1 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 @Eloar ok , dzięki za info . Ile jest tych czujników Turbo i gdzie mniej więcej są umieszczone . Ostatnio wymieniłem sondę lambdę ( niepotrzebnie ) , i widziałem chyba czujnik temp, wkręcony w kolektor . Czy są jeszcze jakieś ( podejrzewam że kilka) , tylko gdzie i jakie ? A może problem leży w Turbinie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katazipen Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Znacie jakiegoś dobrego mechanika z okolic łodzi ? Piotrkowa Tryb. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrogR Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Cześć katazipen, Czy udało się naprawić? Jeśli tak to w jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katazipen Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Nie , żona jeździ i u niej wszystko działa , ale jak ja wsiądę to gaz do spodu i błąd się pojawia , dzieje się tak jak trochę pociśniesz gazem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eloar Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2021 W dniu 1.12.2020 o 19:28, katazipen napisał: Ile jest tych czujników Turbo i gdzie mniej więcej są umieszczone . Ostatnio wymieniłem sondę lambdę ( niepotrzebnie ) , i widziałem chyba czujnik temp, wkręcony w kolektor . Czy są jeszcze jakieś ( podejrzewam że kilka) , tylko gdzie i jakie ? zupełnie gdzieś przegapiłem, że w tym wątku były odpowiedzi. czujników masz w sumie sporo. MAF, czujnik przepustnicy, czujnik pozycji EGR, czujnik temperatury powietrza w dolocie, czujniki na wydechu. Podepnij się pod komputer, kod błędu jaki odczutasz będzie naprowadzał na konkretne czujniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Witajcie, pojawił się u mnie błąd P0045 - objaw standardowe, brak mocy, głównie po rozgrzaniu. Kasowanie z OBD+Torque nie pomaga. Do przetwornika podciśnienia dochodzi zasilanie 12V, a sam przetwornik ma rezystancję ok. 10 Ohm. Rozłożyłem go i nie bardzo rozumiem, jak to działa, ponieważ w porównaniu do innych przetworników z YouTube nie posiada on ruchomego rdzenia w cewce, który poruszałby membraną. W środku, oprócz membrany z dwoma króćcami do wężyków, jest sprężyna która dociska metalową blaszkę do cewki, przez cewkę biegnie wkręcony (nieruchomy), pusty w środku, niby-rdzeń, który z drugiej strony zakończony jest pokrywką z gąbczastym filtrem. Czy wymienić wężyki, choć wyglądają na szczelne czy od razu cały przetwornik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.