Sebik75 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Kochani chce kupic nissana Juka z auto komisu .Sprzedawca podaje mi numer Vin SJNFAAF15U6241737 sprawdzam na autodna i auto baza i jak byk wynika nze autko z skrzynia automatyczna a na placu stoi manual .Sprzedawca twierdzi ze to pomyłka i strony nie sa wiarygodne i odsyła do nissana a nissan nie sprawdzi Vinu auta sprowadzanego . Proszę o pomoc Jestem nowicjuszem jesli napisalem tam gdzie nie powinienem przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salikartur Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Kochani chce kupic nissana Juka z auto komisu .Sprzedawca podaje mi numer Vin SJNFAAF15U6241737 sprawdzam na autodna i auto baza i jak byk wynika nze autko z skrzynia automatyczna a na placu stoi manual .Sprzedawca twierdzi ze to pomyłka i strony nie sa wiarygodne i odsyła do nissana a nissan nie sprawdzi Vinu auta sprowadzanego . Proszę o pomoc Jestem nowicjuszem jesli napisalem tam gdzie nie powinienem przepraszamwdlg. mnie manual kilka darmowych ... https://nz/viewtopic.php?t=177 a najlepiej zadzwonic za granice gdzie auto bylo serwisowane. Ja tak zrobilem...Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...