Bosman Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Czy ktoś z Kolegów wie jaki interfejs diagnostyczny do Juke dci 2015 r kupić . Proszę tylko by pisały osoby które mają doświadczenie z tym tematem . Budżet kilkaset zł. Większość handlowców interfejsami, niestety nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Albo może będzie, albo nie wiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 2 godziny temu, Bosman napisał: Większość handlowców interfejsami, niestety nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Na tak postawione pytanie nikt Ci konkretnie nie odpowie. Wszystko zależy od tego, do czego ma służyć. Do prostych rzeczy sam interfejs bez oprogramowania kupisz za 60 zeta Interfejs iCar PRO BT3.0 OBDII ELM327 Vgate - ID48 Ten sam z oprogramowaniem SDProg służącym do prostych rzeczy to już ok. 170 zeta SDPROG PL + iCar3 BT OBD2 wszyst marki diagnostyka Możesz kupić sam interfejs, a w necie znajdziesz masę darmowych programów, ale poza podglądem podstawowych parametrów zbyt wiele nimi nie zdziałasz. Natomiast jeżeli ma to służyć "głębszemu grzebaniu" w ustawieniach silnika, etc. To już musisz głęboko sięgać do kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Dziękuje za informację Muszę się zapytać sprzedawcy interfejsu, ponieważ kupiłem jakiś czas temu podobny model z programem SDPROG z dożywotnią aktualizacją. Niestety auto nie widzi modułu . To przypadłość tej grupy aut. Dam znać jak już będę w posiadaniu i pierwszym udanym użyciu interfejsu diagnostycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Znajoma do Żuczka (1,2) kupiła identyczny komplet jak ten który pokazałem z programem. Nie ma żadnego problemu z odczytem z lapka po BT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Więc można kupować w ciemno. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 15 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 Więc mam interfejs , plus program SDPROG ,można podejrzeć parametry ( nie wszystkie)i wykasować usterki można. By bardziej móc ingerować w parametry silnika, potrzeba lepszego sprzętu, a to już koszt kilkuset złotowy w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 1 godzinę temu, Bosman napisał: By bardziej móc ingerować w parametry silnika, potrzeba lepszego sprzętu, a to już koszt kilkuset złotowy w górę. I niektóre nawet z tych "ciut" droższych nie obsłużą naszych Nysek w szerszym zakresie, a na dodatek sprzedawcy informują, że nie są przystosowane do obsługi np. mojego Pulsara z 2014 r. Cyt. odpowiedź sprzedawcy: "Maxiecu nie obsłuży Pulsara niestety. Ten Icar (SDPROG PL + iCar3 BT OBD2) tak, el tylko w zakresie kasowania błędów silnika i podstawowych parametrów Live Data." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.