abelarddyzma Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Cześć, rozglądam się za Nissanem Jukiem. Interesuje mnie raczej rocznik 2013-2015. Na taki mniej więcej mam budżet (40 tysięcy). Auto wizualnie bardzo mi się podoba. Problem w tym, że nie wiem jaki silnik wybrać. Zawsze jeździłem benzynami. Mam zarezerwowanego Juke z 2014 roku z silnikiem 1.5 dci. Jestem jednak trochę negatywnie nastawiony do Diesli, ale to raczej kwestia złych opinii, które słyszałem od znajomych (sam jestem laikiem), dlatego też proszę o pomoc i Wasze opinie. Jaki silnik polecali byście i czy 1.5 dci jest w miarę bezawaryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Jedno jest pewne - benzyna 1.2 Dig-T jest ryzyko, że będzie chlała olej. Jest na forum sporo opinii dot. silników zarówno w Dżukach, jak i QQ-łkach, więc trochę lektury masz na interesujący Cię temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 A może by tak benzyna z silnikiem HR 1,6 DE wiem, że jeszcze w 2014 r. wychodziły z tym silnikiem a to co wiem nie są to złe jednostki. Sam taki silnik miałem w TIIDZIE co prawda zrobiłem tylko 100 tyś. ale za to bez żadnego problemu. Z czystym sumieniem mogę polecić ten silnik, oczywiście jeżeli taki silnik był odpowiednio serwisowany w czasie eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 Sam posiadam Juke 1.5 dci z 2015 roku . Zero problemów jeśli chodzi o silnik. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł Wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne, jak w każdym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...