Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nowy Pathfinder R53 2021/22


Kazik_R52

Rekomendowane odpowiedzi

a więc Nissan zaprezentował kolejną wersję Patfindera i określa ją jako powrót do przeszłości 

nadal pozostał sprawdzony silnik VQ35 w ostatniej odsłonie (od 2017) z wtryskiem bezpośrednim VQ35DD  - spodziewałem się zmiany silnika, lub dodatkowej hybrydy

wyleciała skrzynia CVT i wrócił "tradycyjniejszy" automat, czyli najnowsza skrzynia 9 biegowa ....

 

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Widziałem zajawki w necie. Przód trochę nie pode mnie ale gdyby był dostępny w polszy to bym wziął. 

Pozdrawiamy 

Ml 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny Path, fajna Pani :D jedyne co mnie się osobiście nie podoba to ta kierownica. Dobrze że się pozbyli tego CVT'eka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się bardzo podoba, dobrze że nie ma CVT.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie... tylko dlaczego nie będzie go można kupić w PL i z tym silnikiem...? :unsure:

Renault nie pozwolił ? 

:P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten silnik to przeżytek, jest stary i dość mało wydajny, a na dzisiejsze standardy nieekologiczy.... jedyna zaleta (poza pierwszymi latami produkcji 2003-2008) to, że jest w obecnej wersji totalnie niezawodny, ja mam około 250tyś km od nowości i zero problemów,  no drobny problem był z osprzętem dokładnie sprzegło kompresora klimatyzacji, które kupiłem nowe za ok. 40-50$ i sam zmieniłem i śmiga, śmiga .....

jak widzę  możliwość sprzedaży w Europie ?

3.5 v6 to przeżytek, nie ma szans wejścia do Europy , ba nawet uważam że brak hybrydy będzie podcinał sprzedaż w USA, bo ceny paliw rośnie w górę i za chwilę ludzie będą łapać za kieszenie, przypomnę , że  w 2013 Nissan wprowadził hybrydę w Pathfinderze i wycofał po 2 latach, ale wtedy paliwo spadło do 2$ za galon, ale teraz rządzi komunista i już wzrosło o 40%, a docelowo może wzrosnąć do 5$ jak nie więcej 

więc podejrzewam, że po roku wejdzie wersja hybrydowa z małym silnikiem, najlepiej gdyby to było na benzynowym 2.0VC-T + elektryki o łącznej mocy 300-310KM

Nissan będzie patrzył na sprzedaż Toyoty Highlander w Europie , jeśli to się przyjemnie, to kto wie, czy temat Pathfindera nie wróci do Europy    

Byłaby to tylko wersja hybrydowa i miała by właśnie sens z tym 2.0VC-T, dodatkowo byłaby na Polskę niska akcyza (pojemność), oraz różne w Europie obniżki podatkowe na auta hybrydowe.

Jeśli to miało by nastąpić to za najwcześniej połowa 2023, jakieś 2 lata po rozpoczęciu produkcji w USA, chodzi o wyeliminowanie błędów wieku dziecięcego... testowanie nowych rozwiązań w Europie jest ryzykowne, gdyż klient tam jest roszczeniowy, a prasa media motoryzacyjne są nieobiektywne i zdominowane przez marki europejski zwłaszcza VAG

  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że największy wpływ na wprowadzenie do europy będzie miala emisja co2 przez ten silnik. 

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...