Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Obroty


Gość anty3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy posiadacze P10 z silnikiem 2.0 16v z mono wtryskiem mają a może już sobie poradzili z takim problemem mianowicie : Silnik po odpaleniu bardzo długo pracuje na obrotach ok 1500- 2000. W trakcie jazdy gdy wyrzucam na luz obroty utrzymują się w dalszym ciągu w wyżej podanych granicach, spalanie strasznie wzrosło. Co może być tego przyczyną od czego zacząć poszukiwania? Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też obroty bardzo powoli spadają, a spalanie w miescie ok 17, trasa 13 LPG.

ale mechanik powiedział , że te obroty w tym silniku to standard, u mnie jest to ponoć związane z jakimś czujnikiem biegu jałowego??

a ze spalaniem nadal sobie nie poradziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wyregulować wolne obroty, ale lepiej zacząć od kontroli składu mieszanki, może jest za bogata. A to znowu może być spowodowane zanieczyszczonym filtrem powietrza, albo uszkodzoną sondą lambda... wiele jest możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do coobcia dodam sondę i czujnik temperatury silnika, a wiem coś o tym bo w ubiegłym roku spalanie doszło mi do 32l/100km co wzbudziło nieco moje zainteresowanie tym tematem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do coobcia dodam sondę i czujnik temperatury silnika, a wiem coś o tym bo w ubiegłym roku spalanie doszło mi do 32l/100km co wzbudziło nieco moje zainteresowanie tym tematem :twisted:

 

 

i czym było spowodowane, bo mi nadal pali ok 20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdechnięty był i czujnik i sonda, dodatkowo zrobiłem czyszczenie gaźnika i silniczka krokowego, w gaźniku praktycznie doszczelniłem go solidnie, po tych zabiegach silnik odzyskał pełną sprawność i spalanie jest wg mnie w normie :trasa 8l/100km miasto 12-13l/100km średnio trzeba liczyć 10l/100km oczywiście w sezonie zimowym, w lecie o litr mniej, na gazie ok litr wiecej przy w miarę spokojnej jeździe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie są objawy uszkodzenia czujnika temperatury, u mnie grzeje się normalnie , chociaż na gazie dużo szybciej niż na benzynie, i nie wiem czy to normalne

po nagrzaniu temperatura poniżej połowy, równo cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak czujnik temp jest padniety to po odpaleniu zimnego silnika utrzymuje on obroty maks na poziomie 1000 i do tego jak przegrzejesz silnik nie wlancza się wentylator dmuchawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...