Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Obroty


Guest anty3
 Share

Recommended Posts

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy posiadacze P10 z silnikiem 2.0 16v z mono wtryskiem mają a może już sobie poradzili z takim problemem mianowicie : Silnik po odpaleniu bardzo długo pracuje na obrotach ok 1500- 2000. W trakcie jazdy gdy wyrzucam na luz obroty utrzymują się w dalszym ciągu w wyżej podanych granicach, spalanie strasznie wzrosło. Co może być tego przyczyną od czego zacząć poszukiwania? Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysno

u mnie też obroty bardzo powoli spadają, a spalanie w miescie ok 17, trasa 13 LPG.

ale mechanik powiedział , że te obroty w tym silniku to standard, u mnie jest to ponoć związane z jakimś czujnikiem biegu jałowego??

a ze spalaniem nadal sobie nie poradziłem

Link to comment
Share on other sites

Można wyregulować wolne obroty, ale lepiej zacząć od kontroli składu mieszanki, może jest za bogata. A to znowu może być spowodowane zanieczyszczonym filtrem powietrza, albo uszkodzoną sondą lambda... wiele jest możliwości.

Link to comment
Share on other sites

do coobcia dodam sondę i czujnik temperatury silnika, a wiem coś o tym bo w ubiegłym roku spalanie doszło mi do 32l/100km co wzbudziło nieco moje zainteresowanie tym tematem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysno
do coobcia dodam sondę i czujnik temperatury silnika, a wiem coś o tym bo w ubiegłym roku spalanie doszło mi do 32l/100km co wzbudziło nieco moje zainteresowanie tym tematem :twisted:

 

 

i czym było spowodowane, bo mi nadal pali ok 20

Link to comment
Share on other sites

TAK CZYTAJĄC WASZE POSTY CIESZĘ SIE ZE MI NA GAŹNICZKACH PALI TYLKO 15-16 LITERKÓW GAZU

 

:o

Link to comment
Share on other sites

zdechnięty był i czujnik i sonda, dodatkowo zrobiłem czyszczenie gaźnika i silniczka krokowego, w gaźniku praktycznie doszczelniłem go solidnie, po tych zabiegach silnik odzyskał pełną sprawność i spalanie jest wg mnie w normie :trasa 8l/100km miasto 12-13l/100km średnio trzeba liczyć 10l/100km oczywiście w sezonie zimowym, w lecie o litr mniej, na gazie ok litr wiecej przy w miarę spokojnej jeździe

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysno

a jakie są objawy uszkodzenia czujnika temperatury, u mnie grzeje się normalnie , chociaż na gazie dużo szybciej niż na benzynie, i nie wiem czy to normalne

po nagrzaniu temperatura poniżej połowy, równo cały czas

Link to comment
Share on other sites

jak czujnik temp jest padniety to po odpaleniu zimnego silnika utrzymuje on obroty maks na poziomie 1000 i do tego jak przegrzejesz silnik nie wlancza się wentylator dmuchawy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...