Gość anty3 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy posiadacze P10 z silnikiem 2.0 16v z mono wtryskiem mają a może już sobie poradzili z takim problemem mianowicie : Silnik po odpaleniu bardzo długo pracuje na obrotach ok 1500- 2000. W trakcie jazdy gdy wyrzucam na luz obroty utrzymują się w dalszym ciągu w wyżej podanych granicach, spalanie strasznie wzrosło. Co może być tego przyczyną od czego zacząć poszukiwania? Z góry dziękuje za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 u mnie też obroty bardzo powoli spadają, a spalanie w miescie ok 17, trasa 13 LPG. ale mechanik powiedział , że te obroty w tym silniku to standard, u mnie jest to ponoć związane z jakimś czujnikiem biegu jałowego?? a ze spalaniem nadal sobie nie poradziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Można wyregulować wolne obroty, ale lepiej zacząć od kontroli składu mieszanki, może jest za bogata. A to znowu może być spowodowane zanieczyszczonym filtrem powietrza, albo uszkodzoną sondą lambda... wiele jest możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 mam tez to samo:( a nie jest to przypadkiem uszkodzonu silnik krokowy?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Termostat, czujniek temperatury cieczy chłodącej, oraz sam ACC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 do coobcia dodam sondę i czujnik temperatury silnika, a wiem coś o tym bo w ubiegłym roku spalanie doszło mi do 32l/100km co wzbudziło nieco moje zainteresowanie tym tematem :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 do coobcia dodam sondę i czujnik temperatury silnika, a wiem coś o tym bo w ubiegłym roku spalanie doszło mi do 32l/100km co wzbudziło nieco moje zainteresowanie tym tematem :twisted: i czym było spowodowane, bo mi nadal pali ok 20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 TAK CZYTAJĄC WASZE POSTY CIESZĘ SIE ZE MI NA GAŹNICZKACH PALI TYLKO 15-16 LITERKÓW GAZU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 zdechnięty był i czujnik i sonda, dodatkowo zrobiłem czyszczenie gaźnika i silniczka krokowego, w gaźniku praktycznie doszczelniłem go solidnie, po tych zabiegach silnik odzyskał pełną sprawność i spalanie jest wg mnie w normie :trasa 8l/100km miasto 12-13l/100km średnio trzeba liczyć 10l/100km oczywiście w sezonie zimowym, w lecie o litr mniej, na gazie ok litr wiecej przy w miarę spokojnej jeździe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 a jakie są objawy uszkodzenia czujnika temperatury, u mnie grzeje się normalnie , chociaż na gazie dużo szybciej niż na benzynie, i nie wiem czy to normalne po nagrzaniu temperatura poniżej połowy, równo cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 jak czujnik temp jest padniety to po odpaleniu zimnego silnika utrzymuje on obroty maks na poziomie 1000 i do tego jak przegrzejesz silnik nie wlancza się wentylator dmuchawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.