Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Problemy z zapalaniem - to napewno nie przewody


Guest czaro

Recommended Posts

Już wcześniej moja M. cierpiała na tę dolegliwość tj. po mgły, ogólnie dużej wilgotności powietrza (po nocy zwłaszcza), choć niekoniecznie po deszczu nie chciała odpalić. Oczywiście wymieniłem kable, co jakiś częsty czas, a jeżdżę dośc mało, wymieniam świece na NGK (to ze względu na branie oleju :-( ). Kopułki i palca jeszcze nie sprawdzałem, ale to raczej nie to, gdyż ostatecznie kręcąc go prawie non-stop przez 5 min udaje mi się go na tyle rozruszać, iż ostatecznie zapala. Tylko żal mi serce ściska tak ją katować!

Nie wiem, czy ta informacja będzie przydatna, ale ta wrażliwość na wilgoć objawiała się wcześniej (dopóki nie założyłem od strony kierowcy brakującej osłonki silnika przy przednim kole) po wjechaniu w dużą kałużę przerwaniem pracy silnika i potem mogłem odpalać dopiero po odczekaniu ok. 5 min.

Wiem, że skoro chcę ją zostawić to muszę kupić silnik, ale może tymczasowo coś zrobię.

Link to comment
Share on other sites

Guest denis_K11

Moge Cie jedynie pocieszyc ze nie jestes sam :) W zeszlym roku mialem to samo ze swoja Micra. Wtedy wymienilem kable i myslalem ze juz bedzie dobrze ale w tym raku zaczelo sie to samo. Nie zapala wtedy gdy jest wilgotno, a teraz zbuntowal sie w poniedzialek i stoi pod blokiem juz 3 dzien (no ale pogoda jaka jest kazdy widzi). Raz gdy mialem pod reka garaz to zapchalem go do srodka i przesuszylem wszelkie kostki elektrycznie i kable suszarka do wlosow :) Pomoglo.

Tez zastanawiam sie gdzie lapie wilgoc, kable wymienilem w styczniu tego roku (oryginalne nissana), swiece w czerwcu.

Kiedy (latem) pojechalem na myjnie i po myciu tez nie chcial odpalic. Moze ktos ma jakies pomysly? Albo znaj jakiegos speca z Wawy ktory by pomogl w tej sprawie?

Link to comment
Share on other sites

Guest InterCell

Heh to ja mam odwrotny problem. Rano pali na ssaniu bez problemu na benzynie. Potem jak sie rozgrzeje wrzucam LPG i też chodzi jak marzenie. Kłopot w tym że jak parkuje wieczorkiem i odstawiam na noc to przełączam na benzyne i tu zaczynają sie harce :? Czasami trzyma obroty na poziomie około 500/min ale częściej wogóle gaśnie. Odpale jeszcze raz wkręce na 2000 obr/min, puszcze gaz i gaśnie. Po prostu ni echce palić na benzynie jak jest rozgrzany :( Rozbierałem gaźnik , czyściłem dysze wolnych i nadal to samo :? Kręciłem nawet śrubką od mieszanki ale to nic nie pomaga :? Będe musiał podjechac do jakiegoś gaźnikowca.

Pozdrooo

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest gyloosh

Mam ten sam problem z wilgocią w K11. Wczoraj spóźniłem się do pracy, bo przez 7 minut żyłowałem rozrusznik (jestem pełen uznania dla akumulatora). W poniedziałek wymieniam przewody (nawet jeśli to nie ich wina to przyszedł już na nie czas). Jest nadzieja, jak wyczytałem w którymś wątku, że to wina wody w zbiorniku benzyny (długo jeździłem praktycznie tylko na gazie), chociaż nie mogę skojarzyć związku.

Będę informował tutaj o moich zmaganiach i ich wyniku, a póki co chyba trzeba poszukać suszarki na gniazdo zapalniczki ;)

PS. Zauważyłem dziwną rzecz, kiedy nie chce odpalić słychać dziwne tykanie z silnika po przekręceniu stacyjki w pozycję 3. Zlokalizowałem to tykanie w kostce z napisem cont eng. Czy ktoś ma jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gołąb

ponownie pisze ze kopulka jest temu winna - dlugo przerabialem to ze swoja k11 (jak ja jeszcze mialem) dobrze osuszona kopułka potem ja jakos zabezpieczyc i jazda...

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest piotrek00000

u mnie też cuda sie działy w k11 z odpalaniem, przewody ,swiece ,aparat zapłonowy, wymieniłem i to samo , a wiecie co się okazało, że coś mi imobilajzer w kluczyku pie...i, myslałem ze niemam imobilajzera w kluczyku bo miłem taki w kostce , to poco dwa , pojechałem do nissan serwis ,wzieli 100 za odłączenie imobilajzera tego w kluczyku, ale teraz pół obrotu rozrusznika i cyka , a wczesniej mogłem go chechłac aż bateria padła , czasami załapał a czasami na rower (dobrze ze na komunie dostałem bo bym pieszo szedł :D )

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk

Ja ostatnio miałem problem z zapaleniem, ale polegało to na tym że dłużej musiałem trzymać na poziomie 3 w stacyjce (rozruchowy) ale okazało się że to wina zaśniedziałych Kabli od akumulatorka. Czyszcze je regularnie i konserwuje a wy też macie problem że co chwile pojawia się biały nalot na klamrach ?

Link to comment
Share on other sites

Guest gyloosh

Dzięki Gołąb. To była kopułka. Przy okazji wymieniłem kilka rzeczy, ale to na pewno była wilgoć w kopułce. Zabepieczenie przed wilgocią pomogło na kilka dni, więc ją po prostu wymieniłem. Koszt - 40 zł.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...