cezzar1 Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Żona dziś wróciła z check engine na desce. Podłączyłem elma i smartfona z jakimś programem diagnostycznym i wskazało na P1485, co oznacza błąd na przepustnicy wydechu za FAP. Pewnie się zaciera, w sobotę wejdę pod auto i będę zalewać jakimś penetratorem. Ma ktoś doświadczenia z tym ustrojstwem w R9M? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesteros Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Wymieniali mi tą przepustnicę na gwarancji. Mechanik mówił, że to się zdarza niestety i może za jakiś czas znowu się zepsuć, ale narazie po 6 latach nic się nie wydarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniekp Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 U mnie pomogło wd40 do rozruszania a następnie smar wysokotemperaturowy w aerozolu (nazwy nie pamiętam) na oś pod sprężynką. I tak już rok chodzi bez problemu bez wymiany. Mam nadzieję,że jeszcze pochodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 6 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Dziś zajrzałem do przepustnicy. Nie była zatarta. Przemyłem zmywaczem do hamulców, przesmarowałem smarem z MoS2. Chodzi trochę lepiej. Zobaczymy czy wyskoczy znów błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 4 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Ostatnio wyskoczył znów błąd P1485 i check na zegarach. Potem zgasł. Sprawdziłem przepustnicę, chodzi jak masełku, napęd tez bez zastrzeżeń. Nie wiem co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares97 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 W dniu 4.07.2021 o 13:28, cezzar1 napisał: Ostatnio wyskoczył znów błąd P1485 i check na zegarach. Potem zgasł. Sprawdziłem przepustnicę, chodzi jak masełku, napęd tez bez zastrzeżeń. Nie wiem co jest grane. Cześć, można wiedzieć jak poradziłeś sobie z błędem? U mnie od jakiegoś czasu się świeci check, kupiłem skaner pod obd2 i wyszedł również błąd P1485, a także P1484(77) oraz (73), P1525..... Masz może jakieś porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Błąd skasowałem i od tamtej pory się nie pojawił. Błąd to jest skutek, trzeba znaleźć przyczynę. Sprawdź tą przepustnicę, czy się nie zacięła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares97 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 (edytowane) 15 minut temu, cezzar1 napisał: Błąd skasowałem i od tamtej pory się nie pojawił. Błąd to jest skutek, trzeba znaleźć przyczynę. Sprawdź tą przepustnicę, czy się nie zacięła. Właśnie jakoś na tygodniu mam zamiar wejść do kanału i sprawdzić jak to chodzi. Dużo rozkręcania przy tej przepustnicy żeby to sprawdzić? Edytowane 26 Kwietnia 2023 przez Ares97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, Ares97 napisał: Dużo rozkręcania przy tej przepustnicy żeby to sprawdzić? Nic nie trzeba rozkręcać, wszystko jest na wierzchu. Można ewentualnie siłownik odkręcić, aby mieć pogląd na to, jak pracuje sama przepustnica, bez oporów jakie stawia siłownik. Tylko potem trzeba właściwie zamontować, szczególnie sprężynę. Edytowane 26 Kwietnia 2023 przez cezzar1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares97 Opublikowano 8 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 W dniu 26.04.2023 o 09:30, cezzar1 napisał: Nic nie trzeba rozkręcać, wszystko jest na wierzchu. Można ewentualnie siłownik odkręcić, aby mieć pogląd na to, jak pracuje sama przepustnica, bez oporów jakie stawia siłownik. Tylko potem trzeba właściwie zamontować, szczególnie sprężynę. Kurde nie ogarniam jednej rzeczy, położyłem się pod auto bo nie miałem dostępu jeszcze do kanału i chciałem rozruszać ten metalowy dzyndzel przy sprężynie, gdzieś na YT widziałem że ludzie normalnie kręcą tym jakby zawór otwierali i zamykali, a u mnie ni w ząb to ruszyć, na dwa palce próbuję czy w jedną czy drugą i nic...Co najlepsze, popryskałem WD-40 i potem smarem wysokotemperaturowym jakimś na próbę na tą właśnie sprężynę i okolice i niespodzianka, usunąłem błąd i odpukać od 2 tygodni check nie wrócił... Nie mniej tego dzyndzla dalej nie mogę ruszyć, nawet w sytuacji kiedy używałem znacznej ilości siły. I teraz nie wiem o co tam chodzi xD Myślałem że może trzeba zapłon włączyć żeby to nie stawiało jakiegoś oporu - nie dało nic, odpaliłem auto - również nic... Ani drgnie, czyli coś trzeba odkręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 8 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 Dlatego napisałem aby odkręcić siłownik, bo on stawia duży opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares97 Opublikowano 8 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 A widzisz, tak myślałem że to o ten siłownik chodzi, ale nie spodziewałem się że to będzie AŻ taki opór To spokojniejszy trochę jestem, bo już się bałem że to aż tak zatarte że nie idzie tego ruszyć nawet z użyciem tak dużej siły xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.