marektorun Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Witam, mam taki problem. Kupiłem patrolka z Hiszpanii, wiem ze właściciel wymieniał silnik. Po uruchomieniu silnik ładnie chodzi na wolnych obrotach, po jakimś czasie actuator przy pompie wtryskowej podwyższa obroty na chwile po czym wracają do normy. Po rozgrzaniu silnika sytuacja ma dalej miejsce, stoję na światłach a tu na chwilkę obroty na Ok 900 obr/min. Ten actuator sterowany jest elektrozaworem zabudowanym na płycie ogniowej. Podciśnienie jest brane z vakupompy z alternatora. Nie wiem do czego podpięty jest ten elektrozawor i co nim steruje. W załączeniu zdjęcia elektrozaworu i aktuatora. Jeżeli jest ktoś kto ma ogarnięty temat poproszę o wyjaśnienie, z góry dzięki . pzdr Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Klima jest w aucie? W moim starym traktorku klimatyzacja tym sterowała, podbijała obroty żeby nie zamulał przy ruszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marektorun Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Witam, tak klima jest, czyli jak załącza się kompresor to tez zwiększają się obroty tak? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.