darek505 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Witam wszystkich mam pytanie czy to co dojrzałem od dołu mojego samochodu to coś czego mam się już teraz obawiać czy można jeszcze jeździć ? Jaki racjonalnie może być koszt zabezpieczenia podwozia naszych aut. Samochód to #t32 jednak z rynku amerykańskiego czyli tamtejszy Rogue. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 nie zwlekac, dzialac! koszt zalezy od wykonawcy i zastosowanych srodkow, w moim miescie u profi wykonawcy gdzie podwozie jest myte, suszone a ewentualne ogniska rdzy zakonserwowane inhibitorem, przed polozeniem wlasciwej wartwy zabezpieczenia (Valvoline Tectyl), kosztuje c. 800 PLN, niestety firma nie okleja miejsc ktore nalezaloby zabezpieczyc i nalezy sie liczyc z pobrudzeniem Tectylem niektorych elementow podwozia : / jest jeszcze technologia 'Rust Check' albo 'Rust Stop', polegajaca na naniesieniu na podwozie i profile zamkniete preparatu olejowego, ktora powinna byc odnowiona co 2 lata, telefonowalem jakis czas temu o firmy zajmujacej sie ta usluga i cena wynosila 600 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Który to rocznik 15, 16 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek505 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Rocznik produkcji 2015 a rejestracja końcówka 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtM Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 (edytowane) Jak to kiedyś jeden z kolegów napisał " ruda lubi nissany" Edytowane 7 Kwietnia 2021 przez ArtM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalp Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 Wczoraj postanowiłem wymienić sobie olej (już po gwarancji) i obejrzałem swojego X'a "od spodu"- rocznik 2017 - generalnie OK, ale to co było pod osłona silnika od spodu mocno mnie podłamało... wziąłem szczotkę drucianą, oczyściłem, a na koniec spryskałem preparatem do zabezpieczania podwozi (kupiłem taki w sprayu) - mam nadzieje, że na jakiś czas wystarczy. W Twoim przypadku pewnie sa 2 opcje: - pełna - jakiś fachowy serwis - uproszczona - zrobisz to co ja (ale nie wiem czy aktywne elementy - bo widzę, że pokazujesz zdjęcia wału - też można tym potraktować) opcja "jeździć i obserwować" jest chyba najgorsza... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek505 Opublikowano 1 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 No właśnie podłoga jest ok. To inne elementy wymienne korodują. Można to zabezpieczać czy wymieniać jak się rozpadną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Panowie, nie panikujcie. Czy ktoś miał auto ściągane z Danii ? Tam jest inna zasada i norma zimowych warunków. Na umór leją solankę nie sól i piasek .Córka ma Swifta od nich i tam kazda śrubka każda nakrętka ma ślad soli nalotu . Nawet nie rudej tylko sól.. Byłem przerażony widząc to. Ale wracając. Który z nas zagląda pod spód. Jedynie wymiana kół i wtedy gdy naprawiają coś pod spodem na podnośniku. To nie lakier i woskowanie, Tylko baza na przyjmowanie wszelkich kamieni i chemii .. wszyscy mają coś takiego zwłaszcza na wydechu .dlaczego ? Każdy sobie odpowie. Ruda lubi Nissany prawda , Ale spód nie ma wyznacznika firmy Bo spód jest po prostu inny Apropo jest film, to była firma z D na M. Tam jeszcze gorzej to wyglądało i to było auto 2 letnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalp Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 a ja uważam, że jak coś nie musi korodować, to niech nie koroduje - za parę PLNów można kupić w sprayu środek do zabezpieczeń podwozi i dłużej cieszyć się elementami podwozia. jazda "do wymiany" też raczej odpada - bo można jej nie przeżyć (ale to dość długo by trzeba nie wymieniać, żeby wahacz rdza przeżarła).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Hej, czy ktoś robił może konserwacje podwozia w serwisie na Dobrego Pasterza 8 w Krakowie albo może polecić jakiś serwis? Jakich preparatów najlepiej użyć do konserwacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.