gregor Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Czy bawił sie ktoś w zamianę N14 z wersji z kierownicą po prawej stronie na lewą stronę? Jaki jest tego koszt, jakie należy wymienić części i czy jest problem z przeglądem i rejestracją? No i czy jest to opłacalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Sciana grodziowa, maglownica, pompa i takie tam. Pisałem już gdzieś o tym dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzida Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 IMHO nie warto. Koszt przekładki może przekroczyć wartość samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Sciana grodziowa, maglownica, pompa i takie tam. Pisałem już gdzieś o tym dokładnie jaka pompa? jaka sciana grodziowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Znam gościa który robi takie przekładki w Audi, VW, Oplach. On liczy sobie 3,5 tys. za taką przekładkę ale robi to tylko w autach nie starszych niż 5 lat i jak widać popularne marki i modele tych marek. Jak chcesz to go zapytam ile by wziął za nissanka. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Potwierdzam... zero oplacalnosci chociaz N13 sa przystosowane do przekladek... maja w sciance grodziowej odpowiednie otwory LHD i RHD ktore sa zaslepione gumowymi zaslepkami. Mozna czesc urzadzen poprzekladac ale sporo zeczy trzeba zalatwic od LHD - deska, kokpit, dmuchawa, otwieranie machy jest z lewej przeciez, instalacja, bezpieczniki,.. to wszystko jest malooplacalne zeby tarmosic takiego furaka... chyba ze tylko na czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 maglownica, pompa hamulcowa, przewody hamolucowe, przewody do maglownicy, wszstkie te nawiey itd.. No troche zabawy by było nie powiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 koszt takiej przekladki to ponad 1000 euro w samochodach do 4-5 lat. Wiem to moj kolo przerabial opla astre II przywiezionego z anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Pytałem dzisiaj znajomego jakie są koszta takiej przekładki. Z robocizną około 7 tyś. (na podstawie oględzin mojego sunny N14). Nie opłaca się przekładać. Jak pisałem wcześniej opłacalne są tylko młode i bardzo popularne autka. Ostatnio znajomy przyprowadzil za grosze 2 letniego Golfa z kierą po prawej i będzie go właśnie przekładał. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 a po co przerabiać ? nie opłaca sie a przecierz z kierownicą po prawej stronie tez sie dobrze jeżdzi - kłopot tylko przy wyprzedzaniu :-) jezdziłem sunnym w irlandii lewa strona - powiem sczerze jak juz sie przyzwyczaiłem to stwierdzam że lepiej sie jeżdzi niz standardowo - tylko jak ktos pali to albo suka ręka w szybe szukająć popielniczki z albo musi palic lewą ręką :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 a po co przerabiać ? nie opłaca sie a przecierz z kierownicą po prawej stronie tez sie dobrze jeżdzi - kłopot tylko przy wyprzedzaniu :-)Jest tylko jeden, dosyć ważny problem... Spróbuj to auto zarejestrować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 nie widze tutaj problemu kolego bo takie auto mozna zarejestrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 nie widze tutaj problemu kolego bo takie auto mozna zarejestrowaćPowodzenia. Czekam na dowód rejestracyjny auta z kierownicą po prawej stronie nie będącego modelem kolekcjonerskim bądź zabytkowym. No i badanie techniczne ma kosztować tyle ile kosztuje wg cennika.Myślisz, że gdyby się dało zarejestrować auta, to nie jeździłyby po naszych drogach takie np. Skyline'y?? Esz.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 zgadzam sie z tobą w 100 % zwykłago samochodu nie można zarejestrować z kierownicą po prawej - chyba ze zabytkowy albo kolekcjonerski !! wyraziłem sie dość nieprecyzyjnie poprzednio i mozna było to odebrać ze np tego suniaka o którego pytał kolega mozna by zarejestrowac - tak wiec zwracam honor :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 podrążyłem troche temat i okazuje sie jednak że można zarejestrować każdy samochód który ma kierownice po prawej stronie a oto co trzeba zrobic : pismo o odstępstwo od warunków technicznych do ministerstwa infrakstruktury z załącznikiem: VAT , AKCYZA i BADANIE TECHNICZNE NEGATYWNE wszystkie podania sa rozpatrywane pozytywnie - jest to tylko formalność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Powiem szczerze ze widzialem BMW 520 z kiera po prawej stronie na szczecinskich numerach i to calkiem niedawno bo w lecie. Bejca byla kilkuletnia. Zdziwilem sie jak to mozliwoe ze gosc ja zarejestrowal... widoac wszystko mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.