Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pomyśl na zakup Juka dla dziewczyny


leigimas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.05.2021 o 13:04, mexxmen30 napisał:

Jak dla dziewczyny to tylko przed lift z silnikiem 1.6 117 koni weź wersję Tekna tam przynajmniej już coś jest z wyposażenia : lusterka składane system odpalania z przycisku system jazdy Sport Normal Eco radio wywal i kup dobrego chińczyka żeby z kamerami współpracował i będzie zadowolona .

 

Silnik 1.6 90 Koni był chyba tylko w katalogu bo w salonie nie był dostępny .

 

4 minuty temu, salikartur napisał:

Mam przełożone lampy pasują p&p ale musisz kupić z oprawkami i kostką i rozebrać tapicerkę aby to podłaczyć. Do tego mam też z przodu LED DRL z kierunkiem na przemian, pozycyjny i tablicy i wnętrze również w led.

Wysłane z mojego SM-A415F przy użyciu Tapatalka
 

Trzeba zderzak tył demontować do Lamp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, salikartur napisał:

odpowiedziałem Ci w temacie o lampach - Nie

W dniu 2.05.2021 o 13:04, mexxmen30 napisał:

 

 

9 minut temu, salikartur napisał:

Mam przełożone lampy pasują p&p ale musisz kupić z oprawkami i kostką i rozebrać tapicerkę aby to podłaczyć. Do tego mam też z przodu LED DRL z kierunkiem na przemian, pozycyjny i tablicy i wnętrze również w led.

Wysłane z mojego SM-A415F przy użyciu Tapatalka
 

Lampy tylne nie ma znaczenie eu czy GB? A co do przodu? Lampy i Błotniki potrzebne coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2021 o 08:38, salikartur napisał:

W sumie to inny temat rozmowy i nie audiofilskie forum, także niech zostanie, że chińczyki androidki są super :) 

Nie wiem czy to zależy od pakietu Tekna czy inne pakiety również to zawierały ale wersje z manualną klimą nie mają trybu eco/normal/sport. W sumie to nie wiem po co te tryby w zwykłym 1.6 moim zdaniem nie mają zupełnie sensu. W wersji turbo jest czym sterować i różnica jest diametralna zarówno w  dynamice jak i spalaniu.

Można było to dokupić do słabszej wersji a w wersji Tekna i wyższej było to w standardzie . Co do tego że nic nie daje to się nie zgodzę bo oprogramowanie steruje przepustnica nie dodaje koni ani momentu ale auto w trybie Sport zbiera się dużo lepiej przez trzy lata użytkowania nie jeździłem w innym trybie niż Sport .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można było to dokupić do słabszej wersji a w wersji Tekna i wyższej było to w standardzie . Co do tego że nic nie daje to się nie zgodzę bo oprogramowanie steruje przepustnica nie dodaje koni ani momentu ale auto w trybie Sport zbiera się dużo lepiej przez trzy lata użytkowania nie jeździłem w innym trybie niż Sport .
Czyli zmiana trybów ma sens, a sam stwierdzasz, że tego nie używasz w ogóle jeżdząc tylko w 1 trybie i zmianę ich można porównac z zatykaniem szmatą dolotu. Nie rozumiem logiki

Wysłane z mojego SM-A415F przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.05.2021 o 20:53, salikartur napisał:

Czyli zmiana trybów ma sens, a sam stwierdzasz, że tego nie używasz w ogóle jeżdząc tylko w 1 trybie

W sumie to ciężko powiedzieć, na co te poszczególne tryby mają tak na prawdę największy wpływ w przypadku różnych konfiguracji samochodu. 

W moim aucie najbardziej się to odbija na pracy skrzyni biegów - w trybie Sport przy mocniejszym przyspieszaniu skrzynia symuluje zmiany "biegów" poprzez szarpnięcia: przy pedale gazu wciśniętym w podłogę obroty idą do góry, potem jest szarpnięcie, spadają niżej, znowu idą do góry, itd. Ogólnie dość dziwny pomysł w przypadku skrzyni bezstopniowej. Przy zmianie "biegów" łopatkami przy kierownicy skrzynia udaje, że ma tych biegów 8 i podobnie jest z tymi sztucznymi szarpnięciami w trybie automatycznym - ogólnie takie udawanie czegoś, czym ta skrzynia nie jest. 

Z drugiej strony w trybie Eco skrzynia działa łagodnie, nie czuć żadnych szarpnięć, itd. 

Tryb Normal jest pośrednim rozwiązaniem między jednym a drugim. 

Te cuda wyczyniane przez skrzynię biegów w trybie Sport w zasadzie uniemożliwiają porównanie np. reakcji na wciśnięcie gazu pomiędzy trybami - no i z tego też powodu domyślnie używam trybu Eco. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.05.2021 o 20:53, salikartur napisał:

Czyli zmiana trybów ma sens, a sam stwierdzasz, że tego nie używasz w ogóle jeżdząc tylko w 1 trybie i zmianę ich można porównac z zatykaniem szmatą dolotu. Nie rozumiem logiki

Wysłane z mojego SM-A415F przy użyciu Tapatalka

 

Nie używałem innych trybów bo Sport wydawał mi się najbardziej żwawy to po co używać trybu Eco no chyba że po rozpędzeniu Juke na autostradzie aby jakaś mizerna oszczędność paliwa była . Te tryby sterują przepustnica która mi parę razy programowano ze względu na falujące obroty jałowe i tak mi to wytłumaczono silnik dostawał więcej paliwa i powietrza aby był na niskich obrotach zrywniejszy ani koni ani momentu ani szybkości do pierwszej setki mu nie przybędzie ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...