Nissanqashqai Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Witam, może podpowiedziecie który i gdzie znajduje się bezpiecznik czujnika otwarcia klapy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 A co jest powodem pytania? Czy Twój Qashqai to J10? Czy J11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nissanqashqai Opublikowano 11 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Qashqai j11, po podniesieniu maski nie wyświetla się informacja o otwartej masce. Wiem szczegół ale lubię mieć wszystko sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberekp Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Mowimy o j11 i takim cudzie??? To chyba nie w tej marce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 7 godzin temu, Nissanqashqai napisał: Qashqai j11, po podniesieniu maski nie wyświetla się informacja o otwartej masce. Wiem szczegół ale lubię mieć wszystko sprawne. Nie ma tego w opcji,możesz sobie dać spokój z tą kwestią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomo Opublikowano 30 Marca Udostępnij Opublikowano 30 Marca Więc za co odpowiada ten czujnik ? U mnie przy otwartej masce można zamknąć auto i nic nie informuje o otwartej masce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 30 Marca Udostępnij Opublikowano 30 Marca Odpowiada między innymi za tzw. tryb diagnostyczny. Nie działa wtedy system start-stop. Aby serwis mógł wykonać diagnostykę przy pracującym silniku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 1 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia (edytowane) W dniu 30.03.2024 o 20:57, tomoomo napisał: Więc za co odpowiada ten czujnik ? U mnie przy otwartej masce można zamknąć auto i nic nie informuje o otwartej masce. Jeśli masz alarm, to cię głośno poinformuje o otwartej masce po zamknięciu samochodu. Otwarta maska deaktywuje część "inteligencji" samochodu np. zapewnia stałe napięcie 14,4V i go nie obniża, aby mechanik mógł wykonać wiarygodne pomiary np. ładowania przez alternator. Edytowane 1 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomo Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Czyli odpinając wtyczkę z czujnika maski mam zawsze stałe napięcie 14.4 ? Czy mam alarm tego nie wiem , gdy mam niedomknięte drzwi i chce zamknąć auto to słychać kilkukrotne pikanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) Piknięcie może pochodzić od samochodu, a nie alarmu. Czujnik maski działa w negacji, odpięcie go wskazuje na zamknięcie maski. Trzeba czujnik przekręcić, aby nic go nie przyciskało po zamknięciu maski albo zmostkować wtyczkę. Jednak, podobno są dwu i trzy przewodowe, więc trzeba poeksporymentować. Jednak przekręcenie jest bezpieczniejsze. Edytowane 6 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilunia Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2 godziny temu, tomoomo napisał: Czy mam alarm tego nie wiem To zamknij drzwi z pilota, następnie otwórz kluczykiem ... i już będziesz wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 13 godzin temu, tomoomo napisał: Czyli odpinając wtyczkę z czujnika maski mam zawsze stałe napięcie 14.4 ? Czy mam alarm tego nie wiem , gdy mam niedomknięte drzwi i chce zamknąć auto to słychać kilkukrotne pikanie Tomasz alarm,jak wypniesz wtyczkę z czujnika,czy obrócisz go też będzie pikanie(jeżeli jest podpięty do czujnika) i nie zazbroisz alarmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Można zastosować przekaźnik po stacyjce w miejsce czujnika, który tylko w czasie pracy samochodu symuluje otwartą maskę a po wyłączeniu samochodu symuluje zamkniętą maskę pozwalając zazbroić alarm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomo Opublikowano 10 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia Czyli rozumie że po odwróceniu czujnika maski przestanie działać system start/stop oraz ładowanie akumulatora będzie na 100 % ? Czy nie spowoduje to przeładowania aku lub innych skutków ubocznych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia od blisko 5lat jeżdżę z systemem a'la Duncho ,który za pomocą oporników oszukuje komputer w kwestii ładowania.Mam stale napięcie 14.5-14.7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomo Opublikowano 10 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia Chodzi mi o to że odwrócenie czujnika maski może być najłatwiejszym , najszybszym i najtańszym sposobem na s&s i ładowanie. Tylko czy ktoś to może potwierdzić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uti Opublikowano 10 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia Godzinę temu, tomoomo napisał: Chodzi mi o to że odwrócenie czujnika maski może być najłatwiejszym , najszybszym i najtańszym sposobem na s&s i ładowanie. Tylko czy ktoś to może potwierdzić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) Napięcie zawsze 14,4. Akumulator odwdzięcza się pełną sprawnością. Nie wiem co to "Start/Stop". Jeżdżę już prawie 3 lata "przekręcony". Edytowane 11 Kwietnia przez romeks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomo Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Dzięki , dziś też tak zrobię ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomo Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Czujnik obrócony , napięcie 14.4 cały czas , upewnijcie mnie tylko że ta zmiana nie wywoła jakichś usterek lub awarii w przyszłości. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Tomoomo,ja zamiast obróconego czujnika,mam już kilka lat założony zespół oporników symulujący permanentne niedoładowanie akumulatora i cały czas podczas pracy silnika układ pokazuje napięcie 14.5-14.8 V. Klika lat i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.