hakos Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Panowie! Pewnego deszczowego poranku przednie wycieraczki w moim Notku stanęły. Więc wziąłem się za rozbiórkę i kontrolę. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i IPDM. Następie wyciągnąłem cały mechanizm i spiąłem na krótko z akku - ruszył. Mimo to kupiłem nowy silnik, który po podpięciu do kostki również nie idzie. Dodam, że tylne wycieraczki działają. Szukam konkretnego przekaźnika odpowiedzialnego za pracę wycieraczek. Ze schematów wyczytałem, że w IPDM znajdują się dwa. Główny i sterujący. Grzebiąc dalej nie znalazłem odpowiednio opisanych na schematach. Może mi ktoś rozjaśnić sprawę gdzie one się znajdują? schemat el. wycieraczek przednich skrzynka IPDM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hakos Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Skoro nikt nie wie gdzie one się znajdują, to pewnie producent ukrył je tak aby tylko serwis wiedział gdzie są te przekaźniki.... Zakopane w gąszczu kabli i osprzętu przykre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Nie to że nikt nie chce powiedzieć/ napisać, ale to psuje się bardzo rzadko i mało kto to przerabiał. Elektryka w Notkach jest na prawdę solida i mało kiedy jest z nią problem. To plus, minus jak coś się stanie bo nie wiadomo gdzie szukać. Na forum powinna być rozpiska bezpieczników i przekaźników, może po nazwach i numerach dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 W E11 najczęściej zaciera się mechanizm. Po nasmarowaniu i oczyszczeniu udaje się go odpalić. Z elektrykę chyba nikt tu nie maił problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hakos Opublikowano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Witajcie, Elektromechanik rozgryzł sprawę. Przekaźnik tudzież sterownik znajduje się faktycznie w skrzynce IPDM, ale po jego drugiej stronie (na płytce z elektroniką) wlutowany jako część niewymienna. Uszkodzenie tej części było moim problemem. Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 W dniu 24.05.2021 o 09:50, ranger napisał: W E11 najczęściej zaciera się mechanizm. Po nasmarowaniu i oczyszczeniu udaje się go odpalić. Z elektrykę chyba nikt tu nie maił problemu. Dużo z tym roboty? U mnie ostatnio piszczy i boję się, że wycieraczki padną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.