Pleur Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Witam Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką nowego QQ i mam pewien problem... nie mogę się połączyć z Nissan Connect... Przy próbie rejestracji na stronie jest komunikat "Trwają prace serwisowe w obrębie systemu informacyjnego Nissana. Przepraszamy za niedogodności. Spróbuj ponownie później" . Czy ogólnie da się zarejestrować i to jest chwilowy przestój czy może już nie można tego zrobić ? Takie mam pytanie,.. mój Nissan nie ma fabrycznej nawigacji, ale gdybym połączyła się z Nissan Connect telefon itp, to mogłabym np: na telefonie wyszukać sobie miejsce do którego chcę dojechać (google maps) i aby ta mapa( obraz )z telefonu przenieść do samochodu (na wyświetlacz) żeby tam mi pokazywało ??? Czy ta usługa dostępna jest tylko gdy na wyświetlaczu multimedialnym jest przycisk MAP, co występuje w wyższych wersjach? Pytanie może dla niektórych wydaje się oczywiste, ale jest świeżynką w tych tematach i proszę o wyrozumiałość ? Z góry dziękuję z odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pleur Opublikowano 30 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Podbijam temat... Podczas tworzenia konta na http://www.nissanconnect.eu , gdy przejdę pierwszy etap rejestracji tzn. podam swoje dane itp itd, kliknę dalej , pojawia mi się UTWÓRZ MOJĄ PRZESTRZEŃ Twoje dane osobowe xxx ******** Mój Nissan Twój numer VIN : xxx Nazwa modelu : Qashqai Pojemność silnika : HR13 Typ nadwozia : Pojazd Wielozadaniowy Liczba drzwi : 4-Drzwiowy Rodzaj skrzyni biegów : Manualna Rodzaj napędu : 2Wd Zapoznałem się i zobowiązuję się do przestrzegania regulaminu You+Nissan. Potwierdzam, że zapoznałem się z podstroną Warunki, w szczególności z postanowieniami dotyczącymi Danych Osobowych i udzielam niniejszym zgody na przetwarzanie moich danych osobowych udostępnionych niniejszym w celu i na warunkach określonych tamże oraz w powyższym formularzu, w szczególności udzielam zgody firmie Nissan, jej autoryzowanym dealerom i serwisom do przesyłania mi bezpośrednio materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Nissana, zarówno e-mailem jak i listownie oraz do kontaktowania się ze mną, w tym drogą e-mailową, w celu prowadzenia badań rynku. Udzielenie niniejszej zgody i podanie danych jest dobrowolne i zostało dokonane po zapoznaniu się z treścią podstrony Warunki oraz jest ważne do odwołania. Mogę odwołać moją powyższą zgodę lub żądać zmiany lub usunięcia danych na zasadach tam określonych. ZAZNACZAM "okienko" , klikam dalej i nic się nie dzieję.... wraca do tej samej strony non-stop, próbowane wiele razy.... czy ktoś może pomóc wyjaśnic o co chodzi... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.